لیزر

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال برای حذف موهای زائد بدن | لیزر الکساندرایت اورجینال مناسب مو

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال برای حذف موهای زائد بدن

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال برای حذف موهای زائد بدن .در سراسر جهان تمایل به حذف دائمی موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت وجود دارد.

هر سال تکنیک های جدیدی برای رفع موهای زائد معرفی شده است که هیچ کدام نتوانسته اند مثمرالثمر واقع شوند و برای همیشه موهای دائم را حذف کنند.

اگر به تاریخچه حذف موهای زائد نگاهی بیندازید خواهید دید که در هر دوره از تاریخ افراد یک روش خاص را به کار برده اند اما هیچ وقت نتوانسته اند به یک تکنیک دائمی دست پیدا کنند.

اما پیشرفت تکنولوژی در این حوزه بسیار موفقیت آمیز بوده است و توانسته است با معرفی دستگاه های لیزر انقلابی بزرگ در عرصه ی حذف دائمی موهای زائد داشته باشد.

از بین دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر الکس توانسته است تمام مجوزهای لازم را کسب و کند و با دارا بودن استانداردهای لازم یکی از به روزترین دستگاه های لیزر در تمام جهان باشد.

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال برای حذف موهای زائد بدن

معرفی دستگاه لیزر الکساندرایت

قطعا شما در کلینیک های مختلفی که کار زیبایی و لیزر موهای زائد را انجام می دهند اسم دستگاه لیزر الکساندرایت را شنیده اید و به نوعی کلینیک مفتخر بوده که از این فناوری لیزر استفاده می کند اما این فناوری چیست و چه عاملی باعث شده است تا این حد محبوبیت کسب کند؟

لیزر الکساندرایت یکی از برترین و شناخته شده ترین لیزر برای از بین بردن موهای زائد، جلوگیری از رشد مجدد و کاهش سرعت رشد موها می شود که عملکرد خود را با استفاده از پالس های نور انجام می دهد. بلور الکساندرایت که منبع لیزر می باشد.

طول موجی برابر با ۷۵۵ نانو متر دارد.تاریخچه تولید دستگاه لیزر الکساندرایت به سال ۱۹۶۴ برمی گردد و از آن سال تاکنون مدل زیادی با قابلیت های مختلفی عرضه شده است.

این دستگاه در طول موج های مختلفی بین ۷۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر متغیر می باشد و در نمونه‌های جدید اپراتور دستگاه با توجه به نوع پوست افراد طول موج را تنظیم می کند.

عملکرد این دستگاه به صورت یک سیستم لیزر پالسی مانند دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد که تاثیر گذاری آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع پوست برای لیزر، تعیین کننده طول موج مناسب می باشد.

استفاده از یک طول موج ثابت برای تمامی پوست ها تاثیر گذاری دستگاه را زیر سوال خواهد بود و عملکرد دستگاه برای بیشتر افراد رضایت بخش نخواهد بود. پس بهتر است انتخاب قدرت دستگاه دقیقا بر حسب نوع رنگ پوست، رنگ مو، سن و جنس افراد تعیین شود.

طبق گزارشاتی که از افرادی که این نوع فناوری برای حذف موهای زائد خود استفاده کردند جمع شده است بیانگر آن است که بیشترین تاثیر و رضایت را افرادی داشته اند که دارای پوست روشن با موهای تیره بوده اند و ظاهرا لیزر الکساندرایت برای این گونه افراد تاثیر گذاری فوق العاده داشته است.

این دستگاه با هر بار شات کردن موفق به حذف فولیکول های زیادی می شود و اگر دوره درمان به طور کامل و دقیق انجام شود می توان امیدوار بود که حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد موهای بدن کاملا از بین خواهد رفت.

انرژی گرمایی که حاصل اشعه مادون قرمز می باشد هیچ گونه ضایعه ای به دنبال نخواهد داشت و پس از لیزر تنها با انجام یک سری مراقبت می توان به سلامت قبلی دست پیدا کرد.

سرعت و اثربخشی این دستگاه در بازار زبان زد خاص و عام است و قابلیت لیزر تمام نواحی بدن با رنگ پوست های مختلف را دارد. شما تنها با یک دوره کوتاه ۷ تا ۸ جلسه ای می توانید با موهای زائد قسمت های مختلف خداحافظی کنید.

موارد استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت

معرفی لیزر الکساندرایت اورجینال برای حذف موهای زائد بدن

اگر با کاربردهای لیزر الکساندرایت آشنا شوید برای همیشه فکر اصلاح به شیوه های سنتی نظیر موم انداختن، تیغ و پودر و … را دور خواهید ریخت.

استفاده از لیزر به قدری رایج شده است که سازندگان دستگاه های لیزر در تلاشند تا قابلیت های این محصول را افزایش دهند و موفقیتی بزرگ را در عرصه ی زیبایی رقم بزنند. در زیر به چند مورد از کاربردهای این فناوری اشاره خواهیم کرد.

درمان ضایعات عروقی:

شاید شما با اسم لیزر تنها به فکر رفع موهای زائد بیفتید اما باید بیان کنیم که این تفکر کاملا اشتباه است و لیزر الکساندرایت برای طیف وسیعی از اختلالات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد و یک درمان موثر و ثابت شده می باشد.

اگر شما به هر دلیلی نظیر زایمان، افزایش سن و … دچار ضایعات عروقی مانند رگ های عنکبوتی شده اید نگران نباشید چون فناوری الکساندرایت قابلیت رفع ناهنجاری های عروقی مویرگی با هدف قرار دادن رنگدانه قرمز هموگلوبین توسط پالس های نور لیزر را دارد و درمان را به همین شیوه انجام می دهد.

درمان ضایعات رنگی پوست:

گاها با افزایش سن پوست انسان دچار لکه های پیری یا لنتی ژن های خورشیدی و یا ملانوسیتیک های مادرزادی، کک و مک و ملانو سیتوز مادرزادی می شود که این لیزر عملکرد خود را با هدف قرار دادن رنگدانه ملانین پوست از طریق پالس های نور لیزر، آغاز می کند و امکان رفع آن ها را تا حد زیادی بالا می برد.

حذف مو‌های زائد بدن:

بیشتر افراد لیزر الکساندرایت را با رفع موهای زائد می شناسند. این دستگاه با هدف قراردادن فولیکول مو باعث کاهش و در نهایت حذف دائمی مو می شود‌.

البته برای لیزر موهای زائد در درجه ی اول تیپ پوستی مهم است چون برخی از مدل های الکس قابلیت جوابدهی بر روی پوست های مختلف را ندارند.

از آنجا که پوست انسان از تیپ پوستی سفید تا پوست تمام تیره وجود دارد پس انتخاب طول موج دستگاه های مختلف حتما باید بر اساس رنگ پوست و جنس موها باشد.

حذف خال‌کوبی‌ها:

یکی دیگر از کاربردهای لیزر الکساندرایت پاک کردن خالکوبی و تاتو می باشد که نتیجه آن قابل قبول و موثر واقع شده است. اگر به بیشتر تتو ها نگاه کنید خواهید دید که از رنگ های سیاه، آبی و سبز استفاده شده است.

اشعه لیزر باعث از بین بردن رنگدانه های تاتو می شود. با لیزر الکس، مولکول های جوهر شکسته و تخریب می شوند و در نهایت توسط ماکروفاژهای بدن جذب می شوند.

از دیگر کارکردهای لیزر الکساندرایت در زیباسازی صورت می باشد در مدل های جدید دستگاه می توان درمان چین و چروک پوست را از این طریق انجام داد که تاثیرات فوق العاده آن پس از انجام به وضوح دیده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا