لیزر

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد چیست؟ نکات مهم

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد چیست؟

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد چیست؟

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد به صورت دائمی و غیر تهاجمی .با طلایی ترین نکات خرید دستگاه لیزر مو آشنا شوید.

از گذشته تاکنون هزاران روش برای رفع موهای زائد در بین مردم ترند شده و بعد از مدتی به دلیل معایبی که داشته اند منسوخ شده اند. به طور معمول هر فردی در طول عمر خود از چندین روش برای حذف موی زائد کمک گرفته است.

اما موقتی بودن این روش ها و تکرار مداوم افراد را خسته کرده است. اما نکته اصلی این است که مسئله حذف موهای زائد در هیچ برهه ای از زمان کمرنگ نشده است و همیشه از اولویت بالایی برخوردار بوده است.

حذف موهای زائد بخشی از بهداشت بدن می باشد که انسان را متوسل به ابزارهای گوناگونی برای زدودن موهای زائد می کند.

در این بین شیوه ها و ابزارهایی بیشتر مورد پسند افراد واقع می شود که تا حد زیادی فرایند رشد موها را به تاخیر بیندازند. در چند دهه ی اخیر تکنیک لیزر یکی از کارآمدترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

این روش با استفاده از دستگاه لیزر مو و در کلینیک های مجهز انجام می شود. برای انجام این روش کارآمد نیاز به خرید دستگاه لیزر مو می باشد که تنوع مدل ها به قدری زیاد است که خریداران باید ابتدا با معیارهای انتخاب یک دستگاه مناسب آشنا شوند و سپس بر اساس این معیارها خرید خود را کامل کنند‌.

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد

خرید کارآمدترین لیزر برای حذف موی زائد

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد . با توجه به اینکه امروز استقبال بی نظیری از تکنیک دستگاه لیزر مو می شود از این رو کلینیک های زیبایی اقدام به خرید پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موی زائد می کنند.

برندهای متنوعی از این کالا در بازار وجود دارد که هر کسی با توجه به معیارهای خود سمت برند خاصی می رود.

خرید دستگاه لیزر مدرن می تواند برای یک کلینیک زیبایی موثرترین و کارآمدترین تصمیمی باشد که در بالا بردن بهره وری و جذب مشتریان جدید موثر است.

هجوم بی سابقه ی افراد برای حذف دائمی موها به نحوی است که دستگاه های قدیمی جوابگوی حجم بالای درخواست کنندگان لیزر نیست و حتما باید دستگاهی باشد که سرعت، دقت و عملکرد بالایی داشته باشد.

زمانی که قصد خرید یک دستگاه مناسب داشته باشید باید قبل از هر چیزی به تکنولوژی به کار گرفته شده در آن توجه کنید. چون بیشتر افراد به دنبال روش های ایمن، بی خطر با نتایج عالی هستند‌.

اگر دستگاهی که انتخاب می کنید قدرت و توان بالایی نداشته باشد قطعا مشتریان خود را از دست می دهید. چون دستگاه های مدرن ادعای حذف دائمی موی زائد تنها با چند جلسه را دارند و معمولا افراد جذب تکنولوژی ها و دستگاه های برتر می شوند.

بایدها و نبایدهای خرید لیزر جهت حذف مو

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد . خوشبختانه به دلیل تبلیغات گسترده ای که در خصوص انواع دستگاه لیزر مو در شبکه های اجتماعی وجود دارد بیشتر افراد با بایدها و نبایدهای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم 

تا حد زیادی آشنایی دارند و از عملکردها و ویژگی های تک تک دستگاه ها باخبر هستند. کسب اطلاعات صحیح در مورد دستگاه ها به خریدی بهتر و رضایت بخش تر منجر می شود. برای ساخت مدل های متنوع دستگاه لیزر از فناوری های پیشرفته ای استفاده شده است و عملا نمی توان یک دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه معرفی کرد و توصیه به خرید آن کرد.

هر دستگاهی با توجه به کارایی که دارد در جای خود بهترین است. معمولا دستگاه ها با توجه به کاربردهایی که دارند دسته بندی می شوند. بعضی از دستگاه ها مناسب پوست روشن و بعضی مناسب پوست تیره هستند.

پس قبل از بررسی جامعه هدف به سراغ خرید دستگاه نروید چون باید ابتدا مشتریان خود را بشناسید و رنگ پوست آن ها و عمق نفوذ فولیکول را بررسی کنید و به نسبت آن ها دستگاه مورد نظر را خریداری کنید.

طبیعی است که هر فردی با رنگ پوست و جنس پوست متفاوتی است و یک دستگاه ثابت جوابگوی این تفاوت ها نخواهد بود.

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد مو که خیلی مهم است

نکات طلایی و جالب برای خرید لیزر موهای زائد . خرید دستگاه لیزر موی زائد به حذف دائمی موهای قسمت های مختلف بدن کمک می کند. در بازار ایران انواع دستگاه های چینی، کره ای، اروپایی و آمریکایی وجود دارد که این دستگاه ها از لحاظ پرتوی لیزر تا حدودی با هم تفاوت دارند.

اگر به دنبال خرید یک دستگاه با اثرگذاری بالا باشید باید بدانید که اثر گذاری دستگاه ها تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد.

این عوامل که شامل مدت زمان تابش لیزر، قطر تابش، سیستم خنک کننده و … هستند بر روی نتیجه لیزر تاثیر می گذارند و خریدار باید بداند که برای کسب نتیجه بهتر باید از برندهای معتبر آمریکایی و اروپایی خرید کند.

دستگاه هایی که در گذشته عرضه می شد تنها برای افراد با موهای ضخیم و پوستی روشن کاربرد داشتند اما مدل های جدید توانایی لیزر انواع تیپ های پوستی را بدون عوارض دارند.

برای خرید دستگاه لیزر باید فاکتورهای زیادی لحاظ شود که به برخی از این فاکتورها در زیر اشاره می کنیم.

دستگاه باید توان خروجی قابل قبولی را داشته باشد و در کوتاه مدت و بلند مدت برای هر نوع تیپ پوستی مناسب باشد.

لیزر بار که حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت دستگاه لیزر مو را تشکیل میدهد باید از کیفیت لازم برخوردار باشد تا بهره وری مورد انتظار حاصل شود.

طول موج دستگاه ها در خرید بسیار مهم است. از آنجا که در ایران انواع تیپ های پوستی وجود دارد پس لازم است دستگاهی انتخاب شود که برای همه کاربردی باشد در این بین دستگاه های چون لیزر دایود، سه طول موج الکس، اندیگ و … قابلیت لیزر انواع پوست ها را دارند.

از فاکتورهای مهم در خرید دستگاه لیزر مو داشتن سیستم خنک کننده یا کولینگ می باشد.

یکی دیگر از معیارها برای خرید کاربر پسند بودن دستگاه می باشد چون شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که کاربر بتواند به راحتی با آن ارتباط برقرار کند و تنظیمات آن را به راحتی برای هر شخصی تغییر دهد.

در برخی از دستگاه از ژل های روان کننده برای بالا بردن سرعت شات زدن استفاده می کنند. اما در این بین دستگاه هایی هم هستند که بدون تماس با سطح پوست عمل شات زنی را انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا