لیزر

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال ۲۰۲۳ | مزایا و معایب

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال ۲۰۲۳ 

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال ۲۰۲۳ چگونه است ؟ و آیا با دستگاه لیزر فرکشنال CO2 می توان واریس پا را درمان کرد؟

این سوال خیلی از افراد است که می پرسند، درمان کامل واریس با دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ۲۰۲۳ را آیا می توان انجام داد؟

دستگاه لیزر مو و پوست یکی از ابزارهای جدیدی است که کاربرد فراوانی در درمان واریس دارد. درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال، یکی از روش های درمان این بیماری می باشد.

واریس پا زمانی رخ می دهد که دریچه قلب مقداری از عملکرد خود را از دست داده و نمی تواند خون برگشتی را به قلب برگرداند که اتفاق واریس در پایین تنه و در پاها اتفاق می افتد.

البته این را نیز نباید فراموش کنیم که عملکرد ضعیف دریچه قلب که عمل بازگرداندن خون به قلب را نمی تواند به خوبی انجام دهد و  عدم تحرک و چاقی مفرط و ایستادن زیاد، از دیگر عوامل تشدید کننده ایجاد واریس در بدن و پا می تواند باشد.

لیزر CO2 فرکشنال که همان طور که از نامش پیداست با گاز CO2 کار می کند و انرژیش را این گاز می گیرد، می تواند جدای از لیفت و زیباسازی پوست با پروپ محصوصی که دارد برای از بین بردن رگ های واریسی مورد بهره برداری قرار گیرد.

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال

واریس پا چگونه بوجود می آید؟

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال ۲۰۲۳ . عروق خونی در سطح پوست به صورت مویرگی در بدن وجود دارند.

به دلایلی از قبیل عدم غلبه قدرت مکش قلب بر جاذبه به علت ضعف در دریچه برگشت خون به قلب و سر پا ایستادن زیاد و عدم تحرک و چاقی مفرط از عوامل تشدید کننده واریس در پاها و در بدن می باشد.

وقتی خون در مویرگ های بدن تجمع پیدا می کنند و راهی برای حرکت و خروج ندارند، کم کم تبدیل به خون مردگی می شوند و در مویرگ ها ثابت می گردند.

در ادامه عدم حرکت خون را به صورت سیاه رنگ و یا قرمز مایل به تیره در جای جای پاها به صورت برجسته مشاهده می کنیم.

از عوامل اصلی مبتلا به واریس کدامند؟

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال  . از دلایل و عوامل موثر در ابتلا به بیماری واریس می توان در درجه اول به وراثت و داشتن سابقه این بیماری در خانواده اشاره کرد.

در درجه بعدی افزایش سن همراه با ایستادن متمادی و زیاد می تواند باشد. در جنس مونت و بانوان این بیماری بیشتر دیده شده و آویزان بودن پاها در مدت زمان زیاد و حمل بار سنگین از عوامل اصلی و موثر در ایجاد داشتن واریس پا می باشد.

برای درمان این بیماری از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که یکی از این روش ها درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال است.

این لیزر که دارای هندپیس و پروپ مخصوص درمان واریس می باشد در دو تا سه جلسه می توان بدون عوارض جانبی و بی خطر نسبت به درمان این بیماری اقدام نمود.

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال

تاثیر لیزر CO2 فرکشنال به درمان واریس چگونه است؟ و آیا این بیماری بعد از درمان برگشت پذیر است؟

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال بر درمان واریس دارد، خیلی موثر بوده و اثرات مثبت و خوبی در آن دیده شده است و توانسته است، حداکثر تا سه جلسه (بسته به نوع و شدت واریس دارد) آن را به خوبی درمان نماید.

این لیزر با تابش مستقیم بر رگ هایی که دچار واریس هستند، باعث سوختن و بسته شدن و در نهایت از بین رفتن آن ها در طول زمان خواهند شد و از این پس دیگر شاهد رگ های واریس نخواهیم بود.

برگشت پذیری و یا ایجاد رگ های واریسی و عنکبوتی بستگی به بدن اشخاص و عملکرد و نوع کار و سر پا ماندن و یا آویزان بودن پاها در مدت زمان زیاد دارد.

اگر تغییر در روند فعالیت بدن انجام نشود و ورزش و فعالیت و تغییر رویکرد نسبت به قبل صورت نگیرد اختمال برگشت و درگیر شدن دیگر نقاط بدن و پاها به واریس زیاد است.

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال را می توان در برنامه درمانی خود گنجاند و از روش لیزر درمانی می توان به خوبی مورد بهره برداری قرار داد.

آیا درمان واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال درد دارد؟

از آن جایی که عمدتاً درمان با لیزر به علت اینکه هیچ گونه جراحی و یا برشی بر روی پوست و یا بدن انجام نمی شود، درمانی بدون عوارض و درد خواهیم داشت.

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال را شاید در بعضی مواقع قرمزی و یا کمی سوزش احساس شود، ولی چون دستگاه های لیزر از بی حسی با استفاده از هندپیس های مجهز به سردی هوا استفاده می کنند، این مشکل نیز حل شده است.

این خصیصه در این دستگاه ها باعث جلوگیری از هر گونه درد یا سوزشی در بدن افراد می گردد.

کسانی که دارای واریس در پای خود هستند و می خواهند از طریق لیزر ، درمان خود را انجام دهند، می توانند درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال را با خیال راحت و بدون داشتن هیچ گونه استرسی انجام دهند.

البته دستگاه های دیگری نظیر دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز برای رفع رگ های واریس موثزر واقع شده و در پاره ای اوقات از این دستگاه نیز استفاده مفید می شود.

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال

درمان واریس پا توسط لیزر فرکشنال، آیا فقط جنبه زیبایی دارد؟

درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال نه تنها جنبه ظاهری و زیبایی بدن افراد را بهبود می بخشد بلکه در از بین بردن خارش و یا دردی که از وجود واریس در بدن وجود دارد می کاهد.

بعضی افراد خیال می کتند درمان واریس فقط برای زیبایی و از بین بردن رگ های سیاه شده و یا عنکبوتی شکل و یا طنابی شکل است.

در این جا باید بگوییم نه تنها درمان واریس شکل ظاهری رگ ها مرده را بهبود و درمان می کند بلکه از وجود درد و خارش و یا سوزش نیز رهایی می یابند.

آیا لیزر درمانی واریس بهترین روش درمان است؟

از بهترین روش هایی که تاکنون مورد تایید قرار گرفته است، استفاده از روش درمان کامل واریس پا با لیزر CO2 فرکشنال می باشد.

استفاده از لیزر به جهت بی خطر بودن و کم تهاجم بودن و عدم جراحی باز و عدم استفاده از تیغ جراحی و بهبودی در کمتر از پنح روز از دلایل استفاده فراگیر از لیزر برای درمان واریس می باشد.

تا کنون روشی بهتر از لیزر برای درمان واریس پیدا نشده است و تنهاترین روشی است که می توان برای درمان سریع و بدون آسیب برای درمان واریس از آن نام برد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دستگاه های لیزر با قسمت تماس با ما در سایت ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما توسط کارشناسان خبره ما برخوردار گردید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا