لیزر

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط | بهترین دیوایس لیزر حذف مو چیست؟

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط .امروزه تنها تکنولوژی که توانسته برای حذف موهای زائد جوابگو باشد استفاده از دستگاه لیزر مو می باشد.

رویش موهای زائد در قسمت های مختلف بدن ظاهری ناخوشایند دارند. زمانی که موها در مواضعی از بدن به صورت غیر معمول رشد کنند به عنوان موی زائد شناخته می شوند و افراد روش های مختلفی را برای حذف آن ها پیش می گیرند.

از دیرباز تاکنون روش های زیادی برای حذف موی زائد بدن در بین مردم رایج شده است اما تاکنون هیچ روشی نتوانسته به صورت صددرصد موهای زائد را برای همیشه حذف کند.

در این بین موثرترین فناوری که توانسته است حدود ۸۰ درصد موهای بدن را به صورت دائمی حذف کند لیزر بوده است.

از تکنیک لیزر برای انواع پوست های مختلف و انواع موهای مختلف استفاده می شود و محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

نتیجه بخش بودن لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های لیزر در تمام جهان شناخته شده می باشد و امروز درصد زیادی از افراد جامعه این روش را جایگزین تیغ، اسپری مو بر، اپیلاسیون، پودر و کرم و … کرده اند و توانسته اند برای همیشه از شر موهای زائد رهایی پیدا کند و هزینه های گزافی بابت خرید لوازم موبر سنتی نکنند.

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط

انواع دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط .با انواع دستگاه لیزر مو و کارایی و عملکرد آن ها آشنا شوید.

امروزه فناوری لیزر در حیطه های مختلف پزشکی کاربرد دارد و به عنوان یک تکنیک جدید بسیار مورد قبول واقع شده است. اما رایج ترین کاربردی که بیشتر مردم با آن آشنایی دارند لیزر موهای زائد می باشد.

زمانی که موهای سیاه و ضخیم در نواحی چانه، لب فوقانی، نواحی دو طرف صورت، محل ناف به طرف پایین، فرورفتگی کمر مشاهده می شود ممکن است درمان های دارویی سرعت رشد و ضخامت این موها را کمتر نکند.

اما با دستگاه لیزر موی زائد صورت و بدن می توان تنها در چند جلسه رویش موها را کندتر و در نهایت متوقف گرد.

موهای ناخواسته یا زائد به موهایی گفته می‌شود که در مواضعی از بدن ایجاد می‌شود که غیرمعمول بوده و رنگ تیره آن‌ها نیز این رویش غیرطبیعی را بیش‌تر نمایان می‌سازد.

رنگدانه ی موجود در ریشه مو که ملانین نام دارد با فعال شدن روند رشد مو را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می شود که ملانین کل بدن فعال شود و موهای بدن عمدتا به رنگ تیره مانند قهوه ای یا بلوند تیره در بیاید.

کار دستگاه لیزر پلاتینیوم متوقف کردن و از بین بردن ملانین می باشد. از آنجا که رشد موها به صورت هماهنگ نیست و بعضی از قسمت های بدن رشد سریع تر و بعضی رشد کندتری دارند.

پس لیزر باید در فواصل حدود یک ماه تا چهل روز دوباره تکرار شود و بسته به نوع دستگاه چند جلسه مرتب این تکنیک انجام شد تا کل بدن از شر موهای زائد خلاص شود.

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط

کاربرد انواع دستگاه لیزر جهت حذف  مو

معرفی دیوایس لیزر جهت حذف مو+مشاوره رایگان خرید اقساط .عمدتا کار دستگاه لیزر مو نابود ساختن رنگدانه یا ملانین می باشد.

ملانین یک ماده موجود در ریشه مو می باشد که باعث سرعت بخشی رشد موها می شود. اگر دستگاه لیزر از قدرت و توان کافی برخوردار باشد به راحتی می توان رنگدانه را نابود و رشد آن را برای همیشه متوقف کند.

در حال حاضر چندین مدل دستگاه با تکنولوژی متفاوت اما عملکرد یکسان در بازار وجود دارند

رویش موهای زائد عمدتاً در نواحی حساسی چون صورت مشکل ساز است. از آنجا که پوست صورت نسبت به پوست سایر اعضای بدن حساس تر است از این هر نوع دستگاهی که خریداری می کنید؛ قابلیت لیزر موی صورت را ندارد پس لازم است در خرید و انتخاب این دستگاه دقت کافی و اطلاعات لازم را کسب کنید.

اگر دستگاه هایی که فقط مختص پوست صورت می باشند در کلینیک های زیبایی که به صورت تخصصی کار پوست انجام می دهند کاربرد دارد.

زمانی که کلینیک فقط خدمات رفع موی زائد صورت را انجام دهد در نتیجه خرید دستگاه با کاربری لیزر صورت می تواند مناسب باشد چون اگر شما بخواهید دستگاه لیزر تیتانیوم برای رفع موهای صورت و بدن را خریداری کنید مجبور به پرداخت هزینه های گزافی خواهید شد.

مشاوره خرید  لیزر مو

مهمترین سوالی که قبل از خرید دستگاه لیزر مو کاربران را دچار تردید می کند این است که آیا دستگاه انتخابی کارایی و اثربخشی لازم را دارد و آیا مشتریان راضی از در کلینیک بیرون می روند؟

به طور کلی در وهله ی اول باید بگوییم که دستگاه لیزر مو یک دستگاه گران قیمت است و قیمت بالای انواع دستگاه ها خرید آن را برای عموم امکان پذیر نمی کند.

چون پروسه ی خرید یک پروسه تخصصی است و باید از قبل با اطلاعاتی از قبیل برندهای موجود در بازار، ویژگی دستگاه ها، کارایی و اثربخشی دستگاه ها و …. آشنا شد.

زمانی که شما قصد خرید از شرکت های معتبر و نمایندگی‌های مجاز را دارید می توانید یک دستگاه با فناوری برتر انتخاب کنید و هزینه آن را قسطی پرداخت کنید.

باید توجه داشته باشید که هر دستگاهی برای موقعیت مکانی خاصی کاربرد دارد و نمی توان دستگاه هایی که برای پوست روشن کارایی دارند.

برای مناطقی با افراد پوست تیره به کار برد پس در اینجا تحقیق و کسب اطلاعات در مورد دستگاه ها بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات مشاورین زیادی در مراکز فروش وجود دارند که می توانند تمام مشخصات دستگاه های مختلف را بیان کنند و با راهنمایی های لازم نقش کمک کننده در خرید را ایفا کنند.

شرکت های زیادی در زمینه تجهیزات مطب ها فعالیت می کنند که بیشتر آن ها عرضه کننده انواع دستگاه های اروپایی و آمریکایی هستند و کیفیت و کارایی دستگاه ها را تضمین می کنند.

این دستگاه ها با خدمات پس از فروش عرضه می شوند و فناوری به کار رفته شده در آن ها کاملا به روز می باشد به طوری که تنها با خرید یک دستگاه می توان به چندین کارایی همزمان دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا