لیزر

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد و کدام دیوایس نسبت به دیگری برتر است؟

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد و کدام دیوایس نسبت به دیگری برتر است؟ در حال حاضر بکارگیری از دستگاه لیزر جهت حذف موهای اضافی اثربخش ترین و کاربردی ترین روشی است که جهت پروسه از بین بردن موهای زائد به کار برده می شود.

همانگونه که می دانید اقسام متنوعی از این سیستم های رفع موهای زائد در بازار موجود می باشند که کارکرد و سطح کیفی آن ها با یکدیگر خیلی متفاوت است و مهم ترین فرق آنها را می توان به فناوری بکار برده شده در آنها و فرکانس تابیده شده از هر یک نسبت داد.

با گذشت زمان عملکرد و اثربخشی سیستم لیزر خیلی بیشتر شده و درد، ناراحتی و عوارض جانبی کاهش پیدا کرده است.

در این مطلب قصد داریم در خصوص انتخاب مفید ترین و بهترین سیستم ها نکاتی عمده ارائه دهیم که با توجه به آنها می توان مناسب ترین سیستم را با توجه به نوع رنگ پوست و مو انتخاب کرد. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

نکات عمده جهت انتخاب بهترین دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد در این مبحث جزئیاتی در خصوص رایج ترین انواع دستگاه های لیزر ارائه داده ایم تا بتوانید به صورت آسان، مطلوب ترین سیستم را جهت حذف موهای زائد پوست خود انتخاب کنید. نکات تکمیلی ارائه شده را مطالعه نمایید تا انتخاب درست و صحیحی داشته باشید:

•سیستم لیزر مناسب با رنگ مو و پوست

همانطور که می دانید هر گونه دستگاه لیزر متناسب با رنگ پوست و موی خاصی است، چنانچه برای رنگ مو و پوست دیگری بکار برده شود اثربخش نخواهد بود.

مطلوب ترین سیستم لیزر موهای زائد برای هر کس، سیستمی است که متناسب با رنگ پوست و موی او باشد.

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد

•انتخاب نوع لیزر

با ملاحظه به تفسیرات ذکر شده در بالا، هر کس بایستی سیستم لیزری را برگزیند که متناسب با پوست و رنگ موی او باشد.

•سری های متعدد و تجهیزات

یکی از نکات عمده در انتخاب بهترین دستگاه لیزر، سری های متعدد و تجهیزات می باشد. این سیستم ها امکان دارد سری های متعددی برای قسمت پایین تنه، زیر بغل، صورت و سایر موارد داشته باشد. در این صورت پیش از انتخاب بایستی به امکانات دستگاه دقت نمایید.

•هزینه

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد از دیگر نکات عمده که بایستی در انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو به آن توجه شود این است که امروزه اکثر مردم در اوضاع اقتصادی بدی قرار دارند و هزینه لیزر تاثیر مهمی در تعیین دستگاه دارد.

شما باید با توجه به مقدار هزینه ای که برای لیزر در نظر گرفته اید،مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین سیستم را انتخاب نمایید. در مراکز درمانی و زیبایی، هزینه هر جلسه بکارگیری از سیستم های متنوع لیزر کاملا متفاوت است.

پس در این صورت بایستی با توجه به هزینه ای که برای این عمل در نظر گرفته اید بایستی مطلوب ترین سیستم را برگزینید.

فاکتور های خرید یک دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد

جهت خرید یک دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بایستی فاکتور هایی را مدنظر قرار دهید که عبارتند از:

•توان خروجی سیستم لیزر موهای زائد:

از عمده ترین فاکتور های خرید دستگاه لیزر مو ، توان خروجی سیستم می باشد. حتما در زمان خرید این سیستم به این نکات دقت کنید:

اولا، سیستم مدنظر بایستی توان خروجی نسبتا خوبی داشته باشد. بدین مفهوم که توان خروجی باید به میزانی باشد که بتواند برای هر نوع طیف پوستی در کوتاه مدت و بلند مدت پاسخگویی خوبی داشته باشد.

دوما، فریب تبلیغات دروغی و جعلی در خصوص برخی از سیستم های لیزر را نخورید، زیرا که در اغلب تبلیغات برخی از موسسات دیده می شود که از اعداد غیر حقیقی جهت توان خروجی سیستم خود استفاده می نمایند.

•طول موج های کاری دستگاه لیزر

از عمده ترین فاکتور های شرکت های فروشنده این گونه دستگاه ها در فروش دستگاه لیزر مو جهت حذف موهای زائد، مد نظر قرار می دهند، عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد طول موج های کاری دستگاه می باشد.

برای درک هر چه بیشتر این بحث در خصوص تاریخچه سیستم های لیزر خدمت شما عزیزان عرض می شود که، لیزر ها برای نخستین بار در کشور های اروپایی جهت از بین بردن موهای زائد بکار برده شدند.

نخستین نسل های لیزر حذف موهای ناخواسته با فرکانس الکس عمل می کردند که برای پوست های روشن پاسخگویی خیلی مطلوبی داشتند.

همانطور که می دانید در کشور هایی اروپایی معمولا رنگ پوست اشخاص روشن است و این گونه لیزر عملکرد شگفت انگیزی داشتند.

اما هنگامی که این سیستم ها به سایر کشور ها صادر شدند به دلیل، تفاوت نوع و رنگ پوست به صورت مطلوبی نتوانستند کارایی خوبی از خود نشان دهند.

بدین جهت سیستم هایی ایجاد شد که با فرکانس دایود یعنی ۸۰۸ نانومتر عمل می کردند که در اکثر کشور ها با رنگ پوست های تیره و سبزه، عملکرد خیلی مطلوب تری داشت.

در ایران همواره انواع طیف پوستی از پوست های روشن تا تیره، با رنگ موهای مختلف قابل مشاهده میباشد. در این صورت بایستی از دستگاه لیزری استفاده کرد که برای کلیه اشخاص پاسخگویی مناسبی داشته باشد.

بدین جهت توصیه می شود از سیستم های ۳ طول موج الکس ، دایود و ان دی یاگ که به شکل همزمان با هر سه نوع فرکانس شات می زنند عمل کنید تا مراجعه کنندگان شما که از هر گونه طیف پوستی باشند، اثربخشی لیزر خود را طی مدت زمان کوتاهی مشاهده نمایند.

افزون بر نوع طیف پوستی ، رنگ و جنس موهای ناخواسته هم در اثربخشی سیستم نقش دارد و همچنین امکان دارد در یک بخش از پوست، موهایی با رنگ و جنس متمایز نمو کرده باشد.

بدین جهت مطلوب است این سیستم از نوع ۳ فرکانس باشد تا با هر شات نیرویی با فرکانس های متنوع به فولیکول مو تابیده شود تا اثر بخشی سیستم به بیشترین حد ممکن برسد.

بهتر است بدانید که نباید به آسانی ادعای موسسات در خصوص ۳ فرکانس بودن سیستم لیزر را پذیرفت زیرا، تجربه نشان داده که امکان دارد سیستم های یک یا دو فرکانس را به نام ۳ فرکانس به شما ارائه دهند.

عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر بایستی مجهز به چه تکنولوژی باشد؟

سوالی که در زمان خرید دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد به ذهن می رسد این است که مطلوب ترین سیستم لیزر بایستی تجهیز شده به چه تکنولوژی باشد ؟ و عوامل مهم در انتخاب دیوایس لیزر چیست؟

بهترین سیستم بایستی به تکنولوژی هایی مجهز باشد که در حد medical grade واقع شده باشند و تاثیر گذاری و ایمنی بخشی آنها ثابت شده باشند.

به علت تاثیر گذاری پایین دو تکنولوژی IPL و روبی لازم است سیستم هایی را مورد استفاده قرار داد که به یکی از ۳ تکنولوژی دیود، ان دیاگ و الکساندرایت تجهیز شده باشد.

نتیجه گیری

در این مطلب همانطور که می دانید در خصوص نکات عمده ای که بایستی در زمان انتخاب دستگاه لیزر مو به آن توجه شود مباحثی را ارائه دادیم .

علاوه بر این نکات، به فاکتور های اصلی جهت خرید این سیستم ها هم پرداخته ایم. که شما می توانید با توجه به این مسائل بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا