لیزر

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس | پوستی که حساسیت دارد از چه لیزری استفاده کنیم؟

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس .افرادی که پوست حساس دارند و دوست دارند بدانند که آیا لیزر موهای زائد می تواند جایگزینی مناسب جهت درد های حاصل از اصلاح ، تیغ زدن و اپیلاسیون برای خیلی از مردم باشد؟ این عمل می تواند در بخش های متنوع بدن من جمله صورت، پشت، بازو ها و پا ها بکار برده شود.

از بین بردن موهای اضافی و ناخواسته بدن به وسیله لیزر حتی می تواند جهت حذف موهای گوش و سایر بخش های حساس نظیر خط بیکینی هم بکار برده شود.

لیزر یکی از مطلوب ترین آپشن ها جهت حذف و برطرف نمودن موها در اشخاصی است که حاوی پوست حساسی هستند.

در این مقاله ما مباحثی را برای راهنمایی شما ارائه داده ایم تا به این حد از اطمینان برسید که لیزر موهای زائد تا چه اندازه برای افرادی ‌‌‌که دارای پوستی حساس هستند اثربخش است.

برای انجام لیزر برای پوست های حساس، به چه دستگاهی نیاز است ‌که بتواند بدون آسیب به پوست و سوختگی آن کار خود را به خوبی انجام دهد؟

مزایا و فواید عمده ای که از بکارگیری دستگاه های مطلوب حاصل می شود آیا تاثیر گذار است؟ برای پوست های حساس بایستی قبل و بعد از انجام لیزر مراقبت هایی را انجام دهیم؟ برای اینکه به جواب این سوالات برسید بهتر است این مبحث را تا پایان مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس

بهترین دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد برای پوست های حساس

دستگاه لیزر پلاتینیوم نوین ترین و اثربخش ترین روش در حیطه لیزر موهای زائد جهت اقسام مو و پوست با رنگ های متنوع می باشد که به وسیله موسسه سوپرانو کره جنوبی به بازار عرضه شده است.

این سیستم تجهیز شده به سامانه خنک کننده قدرتمند جهت خنک کردن قسمتی از پوست که لیزر انجام میگیرد، می باشد که می تواند با توجه به این امکان ، توان های زیاد لیزر را بدون هیچ گونه درد، ناراحتی و سوزش بر روی پوست انجام نماید.

این سیستم با داشتن سه فرکانس ۸۰۷ نانومتر دستگاه لیزر دایود، ۷۵۵ نانومتر لیزر الکساندرایت و ۱۰۶۴ نانومتر لیزر ان دی یاگ در از بین بردن موهای زائد انواع پوست ها مخصوصا پوست های حساس کارایی دارد.

از خصوصیات و خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان به حذف موهای زائد پوست های روشن یا تیره و حساس، داشتن سه فرکانس همزمان در یک اپلیکاتور ، طرح ریزی مبتکرانه با ۳ کارایی در یک سیستم ، بدون درد و ناراحتی و با حس ماساژ همراه خواهد بود، اشاره کرد.

این دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های حساس و تیره مطلوب است و برایندی اثربخش برای پوست های روشن یا تیره و موهای ضخیم یا نازک دارد.

همچنین برای پوست های تیره که معمولا حساس هستند ایمنی بالایی به همراه خواهد داشت. این دستگاه سرعت زیادی در طی عمل لیزر دارد.

در جلسه های درمانی عکس العمل خیلی سریعی دارد و حتی برای بخش هایی نظیر پا ها و کمر. می توان بیان کرد یک سیستم مطلوب جهت حذف موهای زائد هر قسمت از بدن می باشد.

مزایای بکارگیری از بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های حساس

استفاده از مطلوب ترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست های حساس مزایای عمده ای دارد که یکی از مزایا ها این است که این سیستم ها تجهیز شده به سامانه خنک کنندگی است.

پیش از هر پالس ، پوست قسمت مدنظر را خنک می کند تا شخص در طی درمان حس خوب و راحتی داشته باشد.

این خنک کننده به نحوی عمل می کند که نخست سطح خارجی پوست را خنک و مهیای دریافت اشعه لیزر می کند و دیگر ریسک سوختگی، پوست را تهدید نمی کند. دمای سامانه خنک کننده قابل تنظیم است.

این مسئله بیشترین راحتی و آسایش را برای مراجعه کنندگان و کاربر را فراهم می کند. کارکرد لیزر موهای زائد با نیروی بالای دایود به شکلی است که به صورت دقیق به وسیله ملانین مو جذب می شود و آب میان بافتی را تحت الشعاع قرار نخواهد داد.

در نهایت برای همه اقسام پوست با رنگ های متنوع مطلوب است و ایجاد لک نمی کند. پخش نمودن یکنواخت اشعه لیزر به شکل مربع مانند سبب می شود که هیچ ناحیه از پوست جا نماند و دمای کلیه بخش های پوست را به یک میزان نگه می دارد.

این سیستم افزون بر حذف موهای زائد خصوصیاتی دیگری نظیر درمان آکنه ، از بین بردن لکه، ضایعات عروقی و جوانسازی پوست را دارد.

لیزر موهای زائد برای پوست های خیلی حساس

نکاتی عمده حین و بعد از لیزر موهای زائد پوست های حساس

مسائل مهمی که بایستی در حین و بعد از لیزر موهای زائد بدن رعایت کنید عبارتند از:

•،بایستی قسمت مدنظر را پیش از انجام این عمل شیو نمایید.

•جهت تسکین ناراحتی و درد ها از ژلی که توسط متخصص تجویز می شود استفاده نمایید.

•بایستی عینک های محافظ که در مرکز درمان داده می شود را بکار ببرید.

•از شما تقاضا می شود تا هر درد و ناراحتی که در خصوص لیزر دارید را بازگو نمایید. تا تنظیمات را مطابق آن برای شما راحت تر و اثربخش تر نمایند.

•حدود ۳ روز اول بعد از لیزر از رفتن به استخر و سونا اجتناب نمایید‌.

•پیش از رفتن به پیاده روی بهتر است از کرم های ضد آفتاب ۳۰ استفاده نمایید.

•دست کم بیش از یک هفته بعد از این عمل در برابر نور خورشید قرار نگیرید.

بایستی دقت داشته باشید در بعضی از مراجعه کنندگان که سابقه عارضه در لیزر در آنها مشاهده شده امکان اتفاق افتادن این عارضه در آنها بیشتر می باشد.

متخصص قبل از آغاز شیوه تست کردن را بکار می برد و این عمل را بر روی یک قسمت تست می کند و در هفته آینده متخصص این قسمت را مورد بررسی قرار می دهد و اگر مسئله ای وجود نداشته باشد اقدام به انجام لیزر موهای زائد بدن می نماید.

در برخی اوقات بعد از چند ساعت قرمزی محل مورد نظر از بین می رود و گاهی برای این گونه مواقع بکارگیری از پماد زینک اکسید یا کرم های بازسازی کننده کافی است.

بایستی قسمتی که تحت درمان است از نور خورشید حفاظت شود که به همین علت از محصولات ضد آفتاب با spf بالا باید استفاده شود.

برای انواع پوست ها و مو، همچنین پوست های حساس لیزر الکساندرایت خیلی مناسب است و بدین علت این سیستم برای نژاد های ایرانی پیشنهاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا