لیزر

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال ۲۰۲۱ جدید | معایب و محاسن لیزر فرکشنال RF

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال ۲۰۲۱ جدید

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال ۲۰۲۱ جدید . چرا این روزها همه از مزیت های استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال صحبت می کنند؟

با گذشت زمان پوست انسان به تدریج شل می شود و زیبایی و سفتی سابق خود را ندارد. تا مدت معینی می توان از طریق دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی این روند را کنترل کرد و از شدت شل شدگی پوست جلوگیری کرد.

اما شما هر چقدر هم که تلاش کنید افزایش سن این پیامدها را به دنبال دارد و باید فرد بتواند راه مناسب برای نشاط و شادابی پوست را پیدا کند.

در طول زمان تکنیک های متنوعی معرفی شده اند که هر کدام ادعای تاثیرگذاری فوق العاده داشته اند اما در این بین پزشکان و بیماران همیشه به دنبال یک روش غیر تهاجمی و بدون عارضه بودند و هم اینکه نتیجه مثبتی داشته باشد.

تا اینکه صنعت لیزر با ساخت دستگاه لیزر RF فرکشنال توانست به یک روش پزشکی موثر و کاربردی دست پیدا کند. این دستگاه فوق العاده نتایج خیره کننده ای داشته به طوری که حدود ۸۰ درصد استفاده کنندگان به نتایج مورد انتظار دست پیدا کرده اند و از این تکنیک رضایت کامل داشته اند.

مختصری درباره دستگاه لیزر RF فرکشنال

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال 2021 جدید

به جرات می توانیم بگوییم که مهمترین عنصر زیبایی در انسان پوست می باشد. پوست انسان به دلیل در معرض دید بودن بیشتر از سایر قسمت های بدن دچار آسیب می شود. دستگاه لیزر RF فرکشنال راهی برای جبران آسیب های پوستی است.

این روش در زمره ی روش های بسیار پیشرفته قرار دارد. سرعت گذشت عمر و سرعت پیر شدن بافت ها واندام ها برای بیشتر افراد ناخوشایند است.

هنرپیشه ها، خوانندگان، سلبریتی ها، میکاپ آرتیست ها و … همگی به دلیل شرایط کاری نمی خواهند تا آثار پیری بر روی پوست آن ها دیده شود به همین دلیل همواره به دنبال روش های مدرن و موثر هستند.

اگر آثار پیری بر روی آشکارترین بافت بدن ظاهر شود بر روی روحیه افراد تاثیر می گذارد. اما از آنجا که پیشرفت تکنولوژی جایی برای نگرانی افراد باقی نگذاشته است پس می توانند با خیال راحت پا به دوران پیری بگذارند و همچنان پوست سالم و شادابی داشته باشند.

زمانی که پوست در ابتدای روند پیری است و شل شدگی بسیار کمی دارد استفاده از لیزر RF این علائم را کنترل می کند و پوست همچنان شاداب و سالم خواهد بود.

اگر دیر به فکر سلامت پوست باشید و پوست کاملا حالت شل شدگی و چین و چروک پیدا کند دیگر درمان لیزر جوابگو نخواهد بود و فرد باید به دنبال تزریق و جراحی باشد.

استحکام پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد و از آنجا که پوست اولین سد دفاعی بدن است بیشتر در معرض صدمات فیزیکی و شیمیایی قرار می گیرد و ممکن است به سرعت دچار تغییرات ظاهری مانند خشکی، لک و چین و چروک شود لوازم آرایشی و بهداشتی تا حدودی از پوست انسان مراقبت می کنند.

ولی رفته رفته با از دست دادن استحکام نیاز به شیوه های درمانی مدرن تر و قوی تری همچون لیزر RF فرکشنال است. این دستگاه پیشرفته با ایجاد گرما از طریق امواج رادیوفرکوئنسی پوست را ترمیم و بازسازی می کند.

امواج این دستگاه طیفی از نور می باشد که در بافت پوست حرارت تولید می کند و کلاژن های تخریب شده و قدیمی را وادار به ترمیم و نوسازی می کند.

لیزر فرکشنال RF نسل جدیدی از لیزرهای پوست می باشد که با درگیر کردن لایه میانی پوست میزان قابل توجهی انرژی را به بافت ها منتقل می کند و باعث تحریک تولید الیاف کلاژن می شود.

سوزن های این دستگاه از طراحی استانداردی برخوردار هستند و باعث آسیب به لایه اپیدرم پوست نمیشوند سرعت بالا و ظرافت قابل توجه این سوزن ها نقش موثری در درمان دارند.

مزایای استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال

دستگاه لیزر RF فرکشنال یک درمان پوستی موثر است و در دسته درمان های غیر تهاجمی بدون درد و خونریزی قرار دارد.

این روش آسان چندین سال است که با استقبال زیادی روبروست و افرادی که از جای جوش و آکنه های قدیمی خسته شده اند و بابت این موضوع اعتماد به نفس خود را از دست داده اند می توانند با خیال راحت از این روش استفاده کنند.

با دستگاه لیزر آر اف می توان خطوط ظریف پوستی، افتادگی پوست، چین و چروک و … را کاهش داد.

مهمترین دلیل که باعث استقبال بی سابقه از این دستگاه شد تحریک افزایش کلاژن و الاستین و بهبود جریان خون می باشد. که بسته به نوع پوست و نوع عارضه تعداد جلسات درمان تعیین می شود.

عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فارکشنال

مزایا و عوارض استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال 2021 جدید

شما برای زیباسازی پوست هر روشی را انتخاب کنید عوارض خاص خود را دارد و هیچ روشی در دنیا وجود ندارد که کاملا بی خطر باشد. دستگاه لیزر RF فارکشنال هم در جایگاه خود یک سری عوارض دارد که بسته به سن، جنس پوست، نوع عارضه و …عوارض در فرد ظاهر می شود.

اما در کل عوارض دستگاه به قدری بزرگ نیستند که مانع انجام این تکنیک شوند. به طور کلی فرد بعد از انجام این روش جوانسازی ممکن است یک یا چند عارضه را تجربه کند.

عوارض شایعی که برای آر اف وجود دارد شامل التهاب و قرمزی روی پوست در روزهای ابتدایی لیزر، تورم ملایم و کم، حساسیت در محل لیزر، فرورفتگی، سوزش، حساسیت بسیار کم و خشکی صورت می باشد‌.

برخی از افراد پوست بسیار حساسی دارند که ممکن است شدت عوارض تا حدودی برای پوست های حساس بیشتر باشد و محل لیزر هم دچار کبودی شود‌.

ممکن است یک فرد تمام عوارض را داشته باشد اما فردی دیگر هیچ عارضه ای نداشته باشد. اگر بخواهید عوارض لیزر را کاهش دهید نباید از محلول های موضعی پوست تا زمان بهبود کامل استفاده کنید.

محل لیزر باید در مقابل تابش آفتاب قرار نگیرد چون شدت عوارض را چندین برابر می کند. معمولا پزشکان توصیه های مهم را برای کاهش عوارض معرفی می کنند.

در درمان RF تابش نیز کاربرد دارد مقدار تابش در این روش باعث آسیب نمی شود و درد بسیار جزئی دارد در صورتی که پوست افراد حساس باشد ممکن است تابش نور کمی درد آور باشد.

اما همین تابش در سفت کردن پوست تاثیر فوق العاده دارد. نتیجه بخشی لیزر فرکشنال در هر فرد متفاوت است و نمی توان یک معیار ثابت برای همه در نظر گرفت.

در ادامه اگر اطلاعاتی در حصوص دستگاه لیزر پلاتینیوم می خواهید داشته باشید، می توانید در تماس با ما سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از قیمت محصولات ما از قبل قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم اطلاعات کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا