لیزر

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس | قیمت دستگاه اشنایدر پلاس و آشنایی با آن؟ بعلاوه ویژگی ها و مشخصات

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

 دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

 دستگاه لیزر اشنایدر پلاس را در این مقاله به صورت اجمالی و مناسب قصد داریم برای علاقه مندان و برای کلینیک ها و سالن دارانی که قصد دارند از این دستگاه استفاده کنند مطالب مفیدی ارائه دهیم.

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس را شاید به جرات می توان گفت همانند دستگاه لیزر تیتانیوم ، تجمیع شده چند دستگاه در یک دستگاه می باشد.

اگر توضیحی بهتر بخواهیم بدهیم خلاصه مجموعه ای از دستگاه لیزر الکساندرایت، اندیاگ و دایود می باشد که از توانمندی مناسبی برخورد شده و می تواند طول موج های پایین متوسط و بالایی را برای هر نوع تیپ پوست و مو تولید نماید.

برای آشنایی با دستگاه لیزر اشنایدر پلاس بهتر است بدانیم که این دستگاه از بهترین نوع و جدیدترین نوع دستگاه های لیزر مو و همچنین لیزری برای درمان و جراحی های نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

از انواع مختلف این دستگاه می توان برای کمک به جراحی های عموم در بعضی از قسمت های مختلف بدن مورد استفاده فراوانی قرار می گیرد.

این دستگاه می تواند در طول موج های متفاوتی که از خود ساطع می کند بهترین نتایج را کسب نمود.

آشنایی با دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

ویژگی های دستگاه لیزر اشنایدر پلاس چیست؟ و چه توانمندی هایی دارد؟

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس از سه طول موج مختلف برای برطرف نمودن موهای زائد بدن و حتی در تنوع مختلف آن برای جراحی مورد استفاده قرار می گیرد

این دستگاه دارای مونیتور ۹ اینچی لمسی می باشد که دارای منوی که برنامه های متنوعی برای استفاده برای کاربران در خود نصب دارد.

با استفاده از این صفحه نمایشگر می توان با انتخاب منوهای متفاوت برای خانم ها و یا آقایان به نتایج خوبی دست یافت.

این دستگاه مجهز شده است به جدیدترین سیستم ایمنی اینترلاگ برای جلوگیری از استارت دستگاه به صورت تصادفی و داشتن حفاظت و جلوگیری مناسب از این رخ داد که می تواند در حفظ و ایمنی برای درمان بیماران مثمر ثمر باشد.

مشخصات دستگاه لیزر اشنایدر پلاس چیست؟

۱- این دستگاه مجهز به سه مدل از طول موج های متفاوت الکساندرایت(۷۵۵ نانومتر) و لیزر دایود(۸۰۸ نانومتر) و لیزر اندیاک(۱۰۶۴ نامتر) می باشد. با تجمیع این سه طول موج در واقع از سه دستگاه در یک دستگاه می توان استفاده نمود.

۲- با استفاده از هندپیس های متفاوتی که دارد برای تمامی نقاط بدن قابل استفاده و کاربردی می باشد.

۳- استفاده از سیستم کولینگ بسیار قوی که تا حد ۲۵- درجه سانتی گراد سرما تولید می کند و به بدن بیمار می تاباند.

۴- با استفاده از این دستگاه می توان به تمامی تیپ پوست و مو خدمات ارائه داد و به عبارتی برای هر نوع پوست و مو مناسب می باشد.

۵- با استفاده از این دستگاه در کمترین جلسات به بهترین نتایج می توان دست یافت و رضایتمندی بیمار حاصل خواهد شد.

۶- استفاده از جدیدترین و برترین تکنوژی روز دنیا که می تواند بدون درد و سوزش تمامی نقاط بدن را لیزر نمود.

آشنایی با دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس از نظر ایمنی و کیفیت در چه سطحی می باشد؟

دستگاخ لیزر اشنایدر پلاس به علت این که تجمیعی از سه دستگاه الکساندریت و دایود و ان دی یاگ می باشد از گرانقیمت ترین دستگاه های لیزر مو شناخته شده است.

این دستگاه که کیفیت سطح موزدایی بالایی دارد می تواند بخش وسیعی از بدن را با استفاده از هندپیس های متفاوتی که دارد و برای هر نقطه از بدن پیش بینی شده است مورد استفاده قرار گیرد.

از لحاظ ایمنی این دستگاه از نوع بهترین دستگاه ها می باشد که با اعلام قطع خودکار موقع شات های خارج محدوده پوست و جلوگیری از شات بی مورد از لیزر، جلوگیری خوبی از برخورد این نور به چشم و یا هر قسمت حساس و غیر ضرور بدن می شود.

این دستگاه با استفاده از کولدینگ بسیار قوی که دارد می تواند کار را هم برای اپراتور و یا پزشک و هم برای استفاده کننده و زیباجو راحت و آسان و قابل تحمل نماید.

این دستگاه توان خروجی هوای سرد برای از بین بردن سوزش ناشی از گرمایش حاصله از پرتو نور لیزر را می گیرد و نمی گذارد پوست آسیبی ببیند.

سیستم نرم افزاری و برنامه هایی که برای دستگاه لیزر اشتایدر پلاس دیده شده است چگونه است؟

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس مجهز شده است با برنامه های کاربردی و قابل تغییر در هر نوع پوست و مو که در حافظه این دستگاه ذخیره می باشد.

با استفاده از منوی این دستگاه از طریق مونیتور می توان به آن دسترسی داشت و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

این دستگاه قابلیت ذخیره سازی پرونده تک تک مشتریان و کسانی که قبلاً از این دستگاه لیزر مو  استفاده کرده اند را دارا می باشد.

با استفاده از حافظه این دستگاه به بایگانی عملکرد هر شخصی در گذشته می توان دسترسی داشت و مراحل لیزر مو برای هر شخص تبت شده و در دسترس و قابل بهره برداری و  استفاده برای ادامه کار می باشد.

آشنایی با دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس محصول کدام کمپانی و کدام کشور است؟

این دستگاه محصول شرکت کوهرنت می باشد و در داخل امریکا به تولید انبوه رسیده است. این شرکت در چند کشور دیگر نیز شعبه دارد و با ارسال قطعات اصلی این دستگاه در این کشورها نیز مونتاژ و از طریق نمایندگی های فعال این شرکت در سراسر دنیا به فروش می رسد.

این دستگاه به علت این که از کیفیت مناسبی برخوردار است مشتریان پرو پا قرصی برخوردار می باشد و توانسته است آن ها راضی نگه دارد.

این دستگاه را به جرات می توان گفت یکی از برترین و پیشرفته ترین دستگاه های دنیا در زمینه لیزر دانست.

آشنایی با دستگاه لیزر اشنایدر پلاس

جمع بندی 

دستگاه لیزر اشنایدر پلاس را می توان به عنوان نقطه اوج دستگاه لیزر مو دانست و به عنوان یک شاخص در زمینه لیزر مو به آن اشاره نمود. این دستگاه که تجمیع یافته سه دستگاه لیزر الکساندریت، دستگاه لیزر الکس دایود و ان دی یاگ می باشد توان بسیار در زمینه لیزر مو می تواند داشته باشد.

با استفاده از این دستگاه می توان با امکانات ایمنی و فنی که دارد به بهترین شکل ممکن زیباجویان را راضی نگه داشت و آن ها را به عنوان الگویی برای استفاده دیگر مشتریان مورد اسفتاده قرار داد.

این دستگاه از کلدینگ بسیار قوی و در حد ۲۵- درجه سانتی گراد که از خود سرما انتشار می دهد به عنوان یک ابزار بسیار قوی استفاده نمود.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا