لیزر

عوارض دستگاه هایفو چیست؟ | آیا دستگاه هایفو سرطان زا است؟

عوارض دستگاه هایفو و باورهای غلط در خصوص سرطان زا بودن دستگاه هایفو

 عوارض دستگاه هایفو  و آیا دستگاه هایفو سرطان زا است؟

عوارض دستگاه هایفو تاکنون مشاهده نشده و تا به امروز نیز جایی ثبت نگردیده است. این دستگاه لیزر مو و پوست بدون عوارض جانبی می باشد. اما در فضای مجازی همیشه این مدل سوالات پیدا می شود که فکر اکثر استفاده کنندگان از دستگاه های لیزر را به خود مشغول کرده است.

حتی در گذشته نه چندان دور و در حدود پانرده سال پیش، استفاده از دستگاه هایفو برای درمان سرطان به عنوان یک روش استفاده می شده است.

این دستگاه نه تنها سرطان زا نیست، بلکه نقش درمانی در این خصوص را ایفا می کرده و ضرر و زیان از لحاظ سرطان زا بودن و یا عوارض دستگاه هایفو و خطر آفرین بودن آن، کسی را در این زمینه تهدید نکرده است.

 هایفو تراپی از تمرکز امواج صوتی با شدت زیاد و کنترل شده در یک نقطه از بدن (نقطه مورد هدف) که می تواند لایه زیرین پوست را وادار به تحریک و واکنش کرده و جریان خون رسانی را سرعت بخشیده و باعث کلاژن سازی و لیفت پوست گردد.

 این روش نه تنها سرطان زا نیست بلکه روشی تاثیر گذار برای جوانسازی پوست می باشد. استانداردهای بین المللی آمریکا و اروپا دلیل محکمی بر بی خطر بودن این مدعا است.

در گذشته نه چندان دور یکی از روش های موفق برای درمان سرطان استفاده از هایفو تراپی بوده است و عوارض دستگاه هایفو فقط در حد شایعه می باشد.

افرادی که اطلاعات و فهم و درک درستی از هایفو و درمان و رفع چین و چروک پوست توسط این دستگاه را ندارند، فکر می کنند دستگاه هایفو سرطان زا است و عوارض دستگاه هایفو را تکرار می کنند. این دستگاه عوارض جانبی برای پوست بدن دارد.

این در حالی است، امواجی که از دستگاه هایفو به صورت، صوت ساطع می شود، در لایه زیرین پوست که کمتر از پنج ملیمتری می باشد، ارسال و با گرمایی که از این امواج بوجود می آید، باعث کلاژن سازی و رفع چین و چروک پوست می گردد.

نه تنها دستگاه هایفو بلکه هیچ دستگاه لیزر از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم و یا دستگاه لیزر پلاتینیوم نیز سرطانزا نیستند.

عوارض دستگاه هایفو و باورهای غلط در خصوص سرطان زا بودن دستگاه هایفو

چه کسانی از دستگاه هایفو منع شده اند؟

عوارض دستگاه هایفو به صورت جانبی و خیلی کم برای کسانی که از استندهای فلزی در بدن خود استفاده کرده اند شاید به صورت کمی درد بروز کند. به خصوص برای کسانی که از این استندها در صورت و یا گردن، از قبیل ایمپلنت های دندانی به علت درد ناشی از استفاده از هایفو درمانی منع استفاده دارند. مگر اینکه با پد پین حائل گذاری گردند.

کسانی که از دستگاه های ضربان ساز قلب استفاده می کنند و یا از باطری قلب برای ارسال امواج الکتریکی استفاده می کنند، از هایفو نمی توانند استفاده بهینه نمایند و عوارض دستگاه هایفو شاید در این افراد بروز کند و در این خصوص این افراد منع شده اند.

این افراد به علت اینکه ممکن است ایجاد خلل و یا تداخل امواج با دستگاه نصب شده برای قلب ایجاد کند، می تواند خطر آفرین باشد.

عوارض دستگاه هایفو در خانم های باردار و یا شیرده که تا پایان مراحل بارداری و یا شیر دهی هستند، تاثیر گذار است و از عمل هایفوتراپی منع شده اند و انجام هایفو ممکن است برای جنین و یا کودک شیرخوار ضرر داشته باشد.

کسانی که دیابت دارند و یا به بیماری قلبی عروقی گرفتارند نیز منع استفاده از هایفو تراپی برای آن ها وجود دارد.

افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند، می پرسند، آیا دستگاه هایفو سرطان زا می باشد؟ و این افراد نباید از آن استفاده کنند؟

در جواب باید گفت که منع استفاده برای این دسته از افراد ربطی به سرطان زا و یا عدم سرطان زا بودن استفاده از هایفو نداد، این افراد به صورت کلی به علت اینکه دارای بیماری زمینه هستند نباید از هایفو تراپی و یا هر دستگاه لیزر مشابه، استفاده کنند.

به طور کلی افرادی جه پوست خشکی دارند و یا اینکه از تزریق بوتاکس در لب و صورت خود استفاده کرده اند و یا اینکه کسانی که ازداروهای سرکوب کننده ایمنی بدن و یا از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند و یا افراد دارای بیماری های زمینه ای نباید از هایفو درمانی استفاده نمایند.

عوارض دستگاه هایفو و باورهای غلط در خصوص سرطان زا بودن دستگاه هایفو

هر چند سال یکبار نیاز به هایفو تراپی می توان انجام داد؟

هایفو تراپی یک ترفند بسیار شگفت انگیز و در عین حال بسیار کاربردی و قابل قبول برای استفاده کنندگان می باشد و عوارض دستگاه هایفو هیچ وقت ثابت نشده است.

استفاده از این دستگاه و روش هایفو تراپی که بعضی ها نسبت به استفاده از آن شک دارند و می گویند که آیا دستگاه هایفو سرطان زا می باشد؟

در پاسخ باید بگوییم که بالعکس نه تنها هایفو تراپی سرطانزا نیست بلکه روشی نوین و پیشرفته ای است که بدون زیان و بی خطری می باشد که می توان نتایج شگفت انگیزی با آن گرفت.

به طور کلی استفاده از هایفو برای مدت دو سال به صورت میانگین قابل بهره برداری و استفاده مفید و قابل قبولی می باشد.

بعد از گذشت دو سال و با گذشت زمان پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و نیاز به بازسازی دوباره دارد و با استفاده از هایفو تراپی مجدد می توان قوام و بازسازی پوست را دوباره شاهد بود.

عوارض دستگاه هایفو و باورهای غلط در خصوص سرطان زا بودن دستگاه هایفو

آیا دستگاه هایفو سرطان زا است؟

خیلی از افرادی که تاکنون از روش هایفو برای لیفت و جوانسازی پوست خود استفاده نکرده اند می پرسند که آیا واقعاً عوارض دستگاه هایفو وجود دارد و آیا دستگاه هایفو سرطان زا است؟

این افراد به علت عدم آگاهی از این دستگاه و یا اینکه عدم اطلاع از روند مثبت و عملکرد خوب این دستگاه، هنوز برای استفاده و هایفو تراپی در شک و تردید به سر می برند و عوارض دستگاه هایفو را به صورت بولد اشاعه می دهند.

این افراد از فواید هایفو تراپی چیزی نمی دانند و از اطرافیان خود می پرسند؟ آیا دستگاه هایفو سرطان زا می باشد؟ این اشخاص تا خود به صورت ملموس و از نزدیک عملکرد خوب هایفو را نبینند و امتحان نکنند به این باور نمی رسند که فواید خوب این دستگاه مثال زدنی است.

تاثیر هایفو به علت استفاده از امواج فراصوت و تبدیل این امواج به گرما در محل دقیق مورد نظر می تواند در کاهش اثرات مخرب و افزایش روند بهبودی پوست افراد و حرکت رو به رشد خود را نشان دهد و تاثیر خوبی در کاهش چین چروک پوست و سفت و کشیده شدن پوست داشته باشد.

عوارض دستگاه هایفو و باورهای غلط در خصوص سرطان زا بودن دستگاه هایفو

نظرات کسانی که از هایفو تراپی برای لیفت پوست خود استفاده کردن چیست؟

نظر سنچی که از اشخاصی که هایفوتراپی انجام داده اند، عوارض دستگاه هایفو مشاهده نشده و برعکس این اذعان روند رو به رشد و بهبودی و شفافیت و رفع چین و چروک پوست خود را داشته اند.

این افراد با عکس قبل و بعد از هایفو تراپی از خود، به این باور رسیده اند و رضایت خود را در این زمینه اعلام نموده اند و عدم عوارض دستگاه هایفو برای این افراد مسجل شده است.

این افراد از تاثیر خارق العادق و ماندگار در کنار بی ضرر بودن، با استفاده از روش هایفو تراپی و همچنین احساس آرامش و بدون درد بودن و رسیدن به نتایج مثبت و قابل قبول و مورد انتظار در این روش و حرکت رو به جلو و ثبات داشتن پوست خود بعد از استفاده را می توان نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا