لیزر

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر حرفه ای تا چه اندازه موثر است؟ و راه درمان آن

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر حرفه ای تا چه اندازه موثر است؟

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر حرفه ای تا چه اندازه موثر است؟ .درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ به وسیله سیستمی انجام می گیرد که پروسه برطرف نمودن موهای زائد را، با بکارگیری از واقع شدن موها در دسترس پالس لیزر انجام می دهد و سرانجام به نابودی سلول های بنیادی و عدم رشد مو می انجامد.

این سیستم ها برای نخستین بار از اوایل دهه ۹۰ میلادی به شیوه تجاری در دسترس همگان واقع شد‌. از بین بردن کامل موهای ناخواسته به شکل گسترده در کلینیک ها و یا در خانه ها هم صورت می گیرد.

لیزر یکی از معروف ترین شیوه ها جهت حذف موهای زائد بر روی کل بدن است و این در صورتی است که کلیه اتحادیه ها و متخصصان گزارش داده اند که این روش نمی تواند همه موهای زائد را برطرف نماید.

در کلینیک های معتبر و مطمئن کلیه خدمات ضروری جهت حذف موهای زائد، در پوست های تیره رنگ را ارائه می دهند و به همه ی مراجعه کنندگان توصیه می کنند که برای از بین بردن موهای زائد خود بایستی صبور باشند چونکه از بین بردن موهای ناخواسته طی چندین جلسه صورت می گیرد.

در این صورت اگر شما دوست دارید به برآیند مورد نظر و مناسبی برسید بایستی حوصله به خرج دهید و ثابت قدم باشید.

چگونه با لیزر می توان به راحتی موهای زائد را از بین برد؟

لیزر موی زائد یکی از مطلوب ترین شیوه در قیاس با دیگر روشهای رفع موهای اضافی است چرا که در این شیوه، موی حذف شده به نسبت بقیه روش های دیگر خیلی دیر تر رشد می کند و همچنین تراکم مو در آن قسمت که لیزر انجام گرفته به شدت کاهش پیدا میکند.

در ضمن اثرگذاری و اثربخشی این شیوه در قیاس با دیگر شیوه ها خیلی سریع میباشد.

در این مبحث قصد داریم در خصوص میزان تبحر اپراتور، جهت درمان موهای اضافی و عوامل اثربخش در رفع موهای زائد و همچنین آماده سازی مطلوب وضعیت برای درمان موهای زائد و اینکه آیا حذف موهای زائد در هر نوع از تیپ پوستی متفاوت عمل می کند و … اطلاعاتی عمده را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر حرفه ای تا چه اندازه موثر است؟

آماده سازی بهترین شرایط، جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

مسلما با رجوع به یک متخصص باتجربه و ماهر برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ، به شما مسائل و پیشنهادهایی را در چارچوب آمادگی قبل از لیزر خاطرنشان خواهد کرد که بایستی آن ها را بصورت کامل اعمال نمایید.

در حقیقت این مسائل سبب می شود که پوست شخص مراجعه کننده وضعیتی مطلوب و ایده آلی را به دست آورد که باعث می شود برآیند حاصل از این روش را سریع و به شکلی مناسب بدست آورد.

همچنین انجام نکات ذکر شده در زیر می تواند از بروز بعضی عوارض احتمالی در زمان لیزر جلوگیری نموده و در شرایط کلی انجام این توضیحات برای شخص مذکور، لیزر را راحت تر می کند.

•لازم است مراجعه کننده در روز های پیش از انجام این روش کمتر در معرض نور آفتاب واقع شود تا باعث سوزش و تیره شدن پوست نشود.

•بهتر است از پوست خود در ناحیه مدنظر به صورت مطلوبی مراقبت کنید و از ایجاد زخم و صدمه های پوستی در آن قسمت جلوگیری نمایید.

•به هیچ عنوان پیش از رجوع جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر از وکس و دیگر روش های از بین بردن موهای اضافی استفاده نکنید.

•اگر داروی خاصی را مصرف می کنید و یا بیماری زمینه ای دارید، بایستی پزشک معالج خود را در جریان بگذارید و همچنین لازم است قبل از انجام لیزر از مصرف داروهایی نظیر آسپرین اکیدا خودداری فرمایید.

میزان مهارت اپراتور جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

زمانی که در پی یافتن یک کلینیک درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ هستید مسلما بایستی به مقدار تبحر کارکنان آن مرکز توجه نمایید. اگر متخصصان آن کلینیک آموزش لازم را ندیده باشند برآیند مدنظر را بدست نمی آورید. و از طرفی دیگر امکان دارد در معرض صدمات و آسیب های پوستی قرار بگیرید.

می توان بیان کرد عمده ترین عوامل در میزان اثربخشی درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ رجوع به یک مرکز موثق و مجهز به مدرن ترین شیوه ها و سیستم های لیزر از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم و اکیپ درمانی متخصص، با تجربه و کاربلد است.

چرا که یک مرکز درمانی مطلوب کلیه موارد نامبرده شده را در خصوص هر مراجعه کننده و به صورت اختصاصی بررسی نموده و مطابق آن مطلوب ترین شیوه درمانی را به کار می گیرد.

اموری که بایستی پس از اتمام جلسه های درمانی صورت گیرند نیز به اندازه مراحل شیوه درمان حائز اهمیت میباشند. دقت به انجام کلیه موارد پیشنهاد شده جهت اثرگذاری و اثربخشی هر چه بیشتر لازم و ضروری است.

همچنین مد نظر قرار دادن این عوامل از ایجاد هر نوع عوارض احتمالی پس از درمان پیشگیری می کند. اکیپ متخصصین مراکز درمانی مطمئن آماده جوابگویی به کلیه سوالات مراجعه کنندگان میباشند.

سرانجام این مژده را به شما می دهیم که با توجه به عمده ترین عوامل در میزان اثربخشی درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ می توان موهای اضافی خود را با این روش به حد زیادی از بین برد.

با تحقیقات لازم و با ملاحظه به موارد نامبرده شده می توانید تاثیرات آن را افزایش دهید، آن را ایمن نمایید و از برآیند آن لذت کافی را ببرید.

کلینیک های معتبر و مطمئن این مزایای خاص را دارا می باشند:

•سیستم های مدرن لیزر

•قابلیت ها و امکانات توسعه یافته

•پرسنل و متخصصین ماهر

•محیط درمانی مناسب و…

کلیه این موارد سبب شده این مراکز معتبر بهترین سطح خدمات درمانی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند.

درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر حرفه ای تا چه اندازه موثر است؟

چرا لیزر در درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ متفاوت عمل می کند؟

نخست بایستی به این مسئله دقت نمود که شیوه درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ به وسیله نور به این شکل است که امواج نور به گرما مبدل می شوند تا بدون صدمه زدن به پوست، سلول های بنیادی مو را بسوزانند.

این طول موج ها معمولا رنگدانه پوست را مورد هدف قرار می دهند. برعکس پوست روشن، پوست تیره دربردارنده ملانین می باشد. بدین علت در خصوص پوست های تیره احتیاج به سیستم هایی با تمرکز زیاد داریم که بتواند ملانین پوست از ملانین مو را تشخیص دهد.

هرچه میزان تیرگی پوست بیشتر باشد امکان ایجاد عوارض احتمالی هم بالاتر می رود. بدین علت حائز اهمیت است که فرق میان سیستم های متنوع را بدانید. معمولا این کار نخستین گام در تشخیص فوتوتیپ پوست شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا