لیزر

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات ۲۰۲۱ | تکنولوژی برتر لیزر موهای زائد در سال ۲۰۲۱

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات ۲۰۲۱

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات ۲۰۲۱ . لیزر موهای زائد من جمله شیوه هایی است که برطرف سازی موهای ناخواسته بدن و صورت را امکان پذیر می کند.

این کار در عرض چند مرحله صورت می گیرد. اثربخشی آن تا مدت زمان طولانی بعد از انجام آن دوام خواهد داشت.

برای برطرف نمودن موهای اضافی از سیستم های متنوعی استفاده می کنند. روش های قدیمی نظیر موم انداختن یا شیو کردن می توانند خیلی دردناک و زمان گیر باشند.

لیزر برای آن گروه از اشخاص که از شیوه های رایج رفع موهای زائد کلافه شده اند می تواند مطلوب ترین انتخاب باشد.

تا به راحتی و بصورت دائمی از شر این موهای ناخواسته در کل بدن خود خلاص شوند. لیزر موهای زائد بدن امروزه به یک گزینه رایج جهت حذف موهای اضافی بدن تبدیل شده است.

زیرا خیلی از افراد دیگر ناچار نخواهند بود وقت زیادی را در آرایشگاه ها بگذرانند و این شیوه آنها را از معضل همیشگی آن می رهاند.

البته بهتر است بدانید که شما نبایستی به این کار به منزله درمانی جهت موهایی که به علت هورمونی به وجود آمده اند نگاه کنید بلکه در این حالت بایستی نخست درمان اولیه این بیماری برای شما در قدم اول قرار گیرد.

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات 2021

عملکرد بهترین دستگاه  لیزر جهت حذف موهای زائد

همانگونه که میدانید سیستم های متنوع لیزر موهای زائد بدن از یک یا چند نوع فناوری لیزری برخوردارند.

•دستگاه مبتنی بر لیزر الکساندرایت

این لیزر یکی از سریع ترین فن آوری های لیزر به شمار می آید. این سیستم جهت لیزر بخش های گسترده ای از بدن مطلوب است و تاثیر بسیاری بر روی موهای نازک و پوست های روشن دارد.

بهترین سیستم لیزر الکساندرایت، کندلا جنتل پرو می باشد. از مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر تابش تغییر پذیر
  • تجهیز شده به سامانه خنک کننده
  • بیشتر از ۲۰ سال پیشینه بکارگیری درمانی و زیبایی با برآیندی عالی

انواع دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد

•دستگاه مبتنی بر لیزر دیود

لیزر دیود معمولا جلسه های درمانی کمتری دارد و اثربخشی آن مقداری بیشتر از دستگاه الکساندرایت است. این دو مزیت به علت توقف های تابشی کوتاه تر می باشد که این لیزر درمانی را با دستگاه دیود مقداری دردناک نموده است.

بهترین سیستم لیزر دیود ، دیود وکتور اسم دارد که به وسیله موسسه خیلی معروف و موثق Cynosure آمریکا تولید شده است.

از نظر سرعت، این سیستم یکی از معروف ترین دستگاه لیزر موهای زائد است. در خصوص مسئله دردناک بودن این تکنولوژی بایستی بدانید که اکثر مراجعه کنندگان به خوبی درد کم آن را تحمل می کنند.

اگر آستانه درد شما کم میباشد استفاده از این سیستم برای شما آزار دهنده است. از جمله مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قطر تابش بیشتر
  • تجهیز شده به سامانه خنک کننده
  • سامانه بازیافت فوتون ها

سامانه خوانش ملانین( بالا بردن ایمنی و کم کردن عوارض احتمالی)

•دستگاه مبتنی بر فناوری ان دی یاگ

تکنولوژی ان دی یاگ برای افرادی که پوست تیره ای دارند اثربخش تر است. ولی دو مورد ذکر شده در بالا برای این اشخاص هم اثربخشی کمتری دارد هم خطرات زیادی دارند.

مطلوب ترین سیستم لیزر موهای زائد که از فناوری ان دی یاگ برخوردار است، لیزر دکا می باشد. موسسه دکا بیشتر از ۳۰ سال است در حیطه ابزار آلات و تکنولوژی های پزشکی پویا بوده و یکی از خاص ترین سیستم های لیزر با فناوری آمریکایی را ایجاد می کند.

لیزر دکا به دو تکنولوژی ان دی یاگ و الکساندرایت تجهیز شده است. بکارگیری از دو تکنولوژی به شکل همزمان یعنی این سیستم انعطاف پذیری بالایی دارد و برای خیلی از مراجعه کنندگان ایده آل ترین سیستم و دستگاه لیزر موهای زائد است. از جمله مزایای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب و مطمئن برای کلیه رنگ های پوست

مناسب برای افرادی که موهای نازکی دارند.

تجهیز شده به یک تکنولوژی منحصر به فرد که انرژی پرتوها را کم کرده و درصد جذب آن ها را افزایش می دهد. به این صورت عوارض و ریسک لیزر خیلی کم شده و درمان اثربخش تر می شود.

انتخاب مناسب ترین دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد بدن

به چه نحوی می توانید دستگاه مناسب لیزر موهای زائد را انتخاب کنید؟ پاسخ این پرسش بستگی به اینکه بخواهید تنها قسمت کوچکی از بدن به عنوان مثال زیر بغل خود را لیزر کنید.

یا اینکه بخواهید از تمام موهای ناخواسته بدن رهایی یابید، که مسلما خیلی با ارزش است، زیرا که اگر به صورت اشتباه به کلینیک هایی که سیستم لیزر مناسبی ندارند رجوع کنید پولی را که صرف این کار می کنید را از دست میدهید و موهای ناخواسته هم پس از مدتی مجدد باز می گردند.

در این صورت عمده ترین نکته این است که در خصوص نوع و سطح کیفی دستگاه لیزر موهای زائد و محلی که قرار است جهت برطرف نمودن موهای اضافی رجوع کنید، اطمینان حاصل نمایید.

امروزه یکی از سیستم های پرطرفدار، لیزر الکساندرایت است که با حداقل میزان جلسه های درمانی و تاثیرگذاری مطلوب و درد کمتر در قیاس با سیستم های دیگر قابلیت حذف اقسام موهای ناخواسته و اضافی حتی موهای زیر پوستی را دارد این دستگاه شباهتی نسبتاً به دستگاه لیزر تیتانیوم دارد، ولی لیزر تیتانیوم یک سر و گردن از الکساندرایتن بالاتر است.

اگر دستیابی به داده های ضروری در خصوص نوع، مدل و کشور سازنده این سیستم برای شما امکان پذیر نبود ، راحت ترین و مورد اعتمادترین روش تست لیزر بر روی بخشی از پوستتان است تا با اطمینان بتوانید جلسه های درمانی را آغاز نماید و اطمینان حاصل نمایید که پول شما هدر نمی رود.

لیزر موهای زائد با پیشرفته ترین تجهیزات 2021

آیا لیزر موهای زائد پوست های برنزه شده توسط آفتاب امکان پذیر است؟

مگر لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه ان دی یاگ مختص پوست های تیره و برنزه نمی باشد؟ بعد از برنزه کردن به وسیله نور خورشید یا سولاریوم آنچه که از نظر باطنی همواره زیبا است ، مولکول های DNA صدمه دیده هستند که خودشان را نابود می کنند تا احیانا سرطانی نشوند.

از طرفی دیگر بعد از برنزه شدن با شیوه های ذکر شده، پوست خیلی خشک و صدمه پذیر است بدین علت تشعشع اشعه لیزر روی این نوع پوست ها کاری عاقلانه نیست.

بدین علت است که بعد از حمام آفتاب تا چند ماه نمی توانید به اعمال لیزر موهای زائد بپردازید. ولی پوست های که به صورت مادرزادی سبزه و برنزه می باشند به راحتی می توانند با بکارگیری لیزر ، موهای اضافی خود را از بین ببرند. قبل از آغاز لیزر و مشاوره با متخصص، مشخص شود کدام قسمت بدن و با چه دستگاه لیزری بایستی لیزر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا