لیزر

همه چیز درباره دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt | لاغری و عضله سازی با emsculpt.

همه چیز درباره دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

همه چیز درباره دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

همه چیز درباره دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt یکی از مدرن ترین و جذاب ترین راه ها برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافه بدن است.

این دستگاه دارای مکانیسم امواج الکترو مغناطیسی است و با کمک این امواج و عمل انقباض و انبساط باعث لاغری اندام های بدن و عضله سازی می شود.

استفاده از این دستگاه باعث می شود تا افراد بدون تحرک و زحمت مقدار زیادی از وزن خود را از دست بدهند و به وزن ایده آل خود دست پیدا کنند.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

در ساختار دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt از دو عدد هندپیس یا اپلیکاتور استفاده شده است که آن ها را بر روی ناحیه مورد نظر از بدن بیمار قرار می دهند.

سپس هندپیس ها شروع به پرتاب امواج الکترو مغناطیسی می کنند. امواج الکترومغناطیسی بعد از برخورد با بدن سبب ایجاد انقباض و انبساط در عضلات می شوند.

این عمل آب شدن چربی ها و تقویت عضلات را به دنبال دارد. لازم به ذکر است که امواج متصاعد شده از این دستگاه جزء ایمن ترین و بی خطر ترین امواجی است که در علم پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند.

دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt چگونه باعث لاغری و کاهش وزن می شود

همانطور که قبلا نیز ذکر شده، دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt با تولید امواج الکترومغناطیسی باعث تقویت عضلات می شود.

تقویت بافت عضلانی معمولا به وسیله عمل انقباض و انبساط صورت می گیرد و در نهایت بالا رفتن متابولیسم و سوخت و ساز بدن را به دنبال دارد.

علاوه بر آن گردش خون در بدن سرعت پیدا می کند و غدد عروقی را تحریک می کند و باعث آب شدن چربی موجود در اندام ها و بافت ها می شود.

نکته مهم در خصوص استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

نکته مهم درباره دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt این است که استفاده از آن برای زنان باردار و شیرده مناسب نمی باشد.

زیرا به دلیل وجود امواج الکترومغناطیسی در دستگاه ممکن است اثرات مخربی بر روی رشد جنین بگذارد. در حقیقت این مورد تنها مورد منع استفاده از دستگاه emsculpt است.

نکات مراقبتی قبل و بعد از استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین نکاتی که در مورد دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt وجود دارد این است که قبل و بعد از استفاده نیاز به رعایت و انجام هیچ عمل خاصی نیست.

زیرا این دستگاه به گونه ای طراحی و ساخته شده که در هر شرایطی می توان از آن استفاده کرد. همچنین بعد از استفاده کوچک ترین عارضه ای را در بدن ایجاد نمی کند.

تنها موردی که باید در زمان استفاده از دستگاه رعایت کرد، برهنه کردن محل تحت درمان است. زیرا امواج متساعد شده از دستگاه برای اثرگذاری بیشتر باید به طور مستقیم با پوست بدن تماس داشته باشند.

لازم به ذکر است که بعد از اتمام کار ممکن است در بعضی از افراد درد بسیار خفیفی در ناحیه تحت درمان احساس شود. به همین دلیل بهتر است بعد از استفاده از emsculpt محل را برای چند دقیقه ماساژ داد.

مزایای استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt

دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt دارای مزایای بسیاری است به همین دلیل است که این دستگاه به محبوب ترین و موثر ترین دستگاه لاغری در جهان تبدیل شده است.

مزیت اصلی استفاده از این دستگاه آن است که تاثیری صد در صدی بر روی چربی ها و عضلات بدن می گذارد. به نحوی که می توان در همان جلسه اول شاهد چربی سوزی و تغییر سایز در افراد بود.

همچنین این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه لاغری تنها وسیله ای است که بعد از استفاده هیچ گونه عارضه ای را در بدن ایجاد نمی کند. همچنین افراد تحت درمان نیازی به گذراندن دوره نقاهت و استراحت ندارند.

از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه کم هزینه بودن آن است. در بسیاری از روش های دیگر که جهت لاغری و کاهش وزن به کار برده می شوند.

قبل از آغاز فرایند کار فرد بیمار باید تحت آزمایشات متعدد قرار بگیرد. از این رو چنین حالتی قطعا با صرف هزینه های بالا همراه خواهد بود. این در حالی است که جهت استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt نیازی به انجام آزمایش و معاینات اولیه نیست.

برای لاغری با دستگاه emsculpt چند جلسه درمانی مورد نیاز است؟

تعداد جلسات مراجعه جهت استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt به دو عامل مهم بستگی دارد. میزان توده چربی و مهارت پزشک یا تکنسینی که با دستگاه کار می کند این دو عامل مهم هستند.

به عبارتی هر چه توده چربی یا در اصطلاح BMI بدن بیشتر باشد فرد باید جلسات بیشتری مراجعه کند و تحت درمان با دستگاه قرار بگیرد.

با این وجود به طور میانگین طی ۴ تا ۱۲ جلسه درمانی می توان انواع توده چربی را در بدن از بین برد. از طرفی هر چه میزان مهارت و دانش پزشک یا تکنسین در استفاده از دستگاه بیشتر باشد افراد زودتر به نتیجه مطلوب خود می رسند.

نتایج حاصله با استفاده از دستگاه emsculpt

استفاده از دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt نتایج مطلوب و فوق العاده ای برای افراد به دنبال دارد. مهم ترین نتیجه حاصله کاهش وزن و سایز است.

شکل دهی به اندام ها و ایجاد توده عضلانی بدون چربی از دیگر نتایج هستند که با استفاده از این دستگاه می توان به دست آورد.

سخن پایانی

دستگاه لاغری و عضله سازی emsculpt با بهره گیری از تکنیک‌های مدرن و مختلف، حرکات عضلات افراد تحت درمان را شبیه‌ سازی کند.

در واقع این دستگاه از یک سری الکترود ها و امواج الکتریکی برای تحریک بافت ها و چربی های بدن استفاده می کند. همچنین به کمک این امواج به تحریک عضلات بدن می پردازد و در کنار چربی سوزی بالا عضلات را تقویت می کند.

جهت استفاده از دستگاه emsculpt بهتر است به کلینیک های معتبر و شناخته شده ای مراجعه کرد که تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه اداره می شوند.

زیرا میزان موفقیت استفاده از این دستگاه تا حد زیادی به تجربه و مهارت پزشک و شخصی که با دستگاه کار می کند بستگی دارد.

امروزه دستگاه های جدیدی از جمله دستگاه لیزر پلاتینیوم و تیتانیوم  اختراع شده اند که در راستای دستگاه ای عضله سازی و لاغری نقش زیادی دارند و عملکردی شبیه به این دستگاه ها دارند.

اگر شما عزیزان نیاز به مشاوره در این خصوص و یا خرید دستگاه لیزر تیتانیوم دارید با همکاران ما در بخش فروش از طریق تماس با ما در سایت ما می توانید از قیمت های این محصولات و یا هر محصول لیزر مد نظر خود اطلاعات کسب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا