لیزر

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد الکس دایود | دستگاه الکس دایود را از کجا بخریم

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد الکس دایود

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد الکس دایود | دستگاه الکس دایود را از کجا بخریم .با ورود دستگاه های لیزر به کلینیک های زیبایی تحول عظیمی در این صنعت شروع شد.

هر روز شاهد پیشرفت تکنولوژی در تکنیک لیزر هستیم. هر دستگاهی که عرضه می شود دارای یک سری ویژگی های خاصی می باشد و قابلیت های آن در هر سری تا حدودی به روز تر می شود.

در این بین دستگاه لیزر الکس دایود یکی از شناخته شده ترین دستگاه های حال حاضر صنعت لیزر می باشد که قابلیت و قدرت حذف موهای زائد کل بدن را دارد و اعتبار آن توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA تایید شده است. این دستگاه پرقدرت موهای زائد تمام نواحی بدن را حذف می کند و از رویش مجدد آن ها جلوگیری می کند.

معرفی دستگاه لیزر الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود یک فناوری جدید برای حذف موهای زائد می باشد که قابلیت و قدرت آن نسبت به سایر دستگاه‌ها تا حد زیادی بیشتر است.

امکانات جانبی که در این دستگاه گنجانده شده است باعث شده تا در زمره دستگاه های کارآمد و عالی قرار بگیرد. در الکس دایود محدودیت های دستگاه دیگر کاملا رفع شده است.

دستگاه لیزر الکس دایود Soprano Ice Platinum با داشتن سه نوع لیزر با طول موج های مختلف توانسته است موهای زائد تمام قسمت های بدن با انواع رنگ پوست ها را حذف کند. در واقع در لیزر الکس از پیشرفته ترین تکنولوژی های لیزر دایودی، لیزر الکساندرایت و لیزر یاگ استفاده شده است و همین ترکیب تکنولوژی سبب شده است تا طیف وسیعی از تیپ های پوستی را پوشش دهد.

لیزر الکس دایود ۲۰۲۱ Alex – Diode دارای سه طول موج مختلف می باشد که تمامی آن ها تاثیر گذاری بالایی دارند و قادر هستند تا هر کدام برای نواحی خاصی به کار گرفته شود.

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد الکس دایود

دستگاه الکس دایود با طول موج ۷۵۵ نانومتر

این دستگاه به دلیل طول موج پایین همانند دستگاه الکساندرایت عمل می کند و بیشتر برای پوست افراد با رنگ روشن و موهای نازک و کم پشت و موی رنگ روشن کاربرد دارد.

تکنولوژی دایود با طول موج ۸۱۰ نانومتر

این تکنولوژی توانایی حذف موهای نواحی تیره بدن را دارد. سرعت نفوذ بسیار زیاد فولیکول از مزیت های این طول موج می باشد.

تکنولوژی یاگ دستگاه لیزر الکس دایود

بیشترین طول موج مربوط به تکنولوژی یاگ می باشد که قدرت نفوذ بسیار عمیقی در فولیکول مو دارد. طول موج این تکنولوژی ۱۰۶۴ نانومتر می باشد که نفوذ عمیق آن باعث از بین بردن موهای تیره با پوست تیره می شود.

این تکنولوژی را نباید برای نواحی روشن به کار برد چون به شدت به پوست آسیب وارد می کند و تنها برای نواحی تیره بدن مانند بیکینی، زیر بغل و .. کاربرد دارد.

در کل برای اینکه هنگام استفاده از لیزر الکس سطح پوست خنک بماند و دچار سوختگی و درد نشود در نمونه های جدید چیلر خنک کننده ی پر قدرتی تعبیه شده است که با قدرت فوق العاده طراحی شده است و قادر است در تمام طول مدت لیزر محل آن را خنک نگه دارد و همین مسئله باعث کاهش عوارض احتمالی لیزر خواهد شد‌.

مزایای استفاده از دیوایس لیزر جهت حذف مو دایود الکس 

آیا با برتری های دستگاه لیزر الکس دایود آشنایی دارید؟ مکانیزم عمل تمام دستگاه های رایج لیزر موهای زائد حمله به فولیکول مو و نابود کردن آن می باشد.

دستگاه های لیزر به عنوان روش های کم تهاجمی هستند و کمترین عوارض را بر روی سطح پوست به جا می گذارند. در این بین هر چه دستگاه با فناوری پیشرفته ای ساپورت شده باشد احتمال کاهش عوارض هم بیشتر است. دستگاه لیزر دایود در نظر سنجی های انجام شده توانسته است به نتایج مطلوبی دست پیدا کند.

البته دستگاه لیزر تیتانیوم نیز توانسته است در نظرسنجی ها دست برتر را داشته باشد. این بدین معنا است که این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است.

سرعت بالای درمان : با هر شات زدن این دستگاه حجم زیادی از فولیکول های مو مورد هدف قرار می گیرد و از بین می رود. برای حذف موهای زائد در هر جلسه به ده دقیقه زمان نیاز است و اگر بخواهید کل بدن را لیزر کنید حدود نیم ساعت زمان برای ابن کار لازم می باشد.

قدرت جذب زیاد و نفوذ عمقی بالا در ملانین مو دارد.

در فناوری الکس خطر سوختگی و درد بسیار کاهش پیدا می کند.

تعداد جلسات کمتر درمان:

با توجه به اینکه این روش در هر جلسه حجم زیادی از موهای بدن را هدف قرار می دهد پس در زمان کمی و تنها با چند جلسه کاملا موهای زائد را از بین می برد.

  • افزایش زمان خنک نگه داشتن و افزایش کلاژن سازی در پوست دو مزیت عمده ی این دستگاه پر قدرت می باشد.
  • با استفاده از این دستگاه می توان موهای تمام نواحی بدن در آقایان و زنان را از بین می برد.
  • عمق نفوذ بیشتر و قابلیت جذب راحت از طریق رنگدانه ها از دیگر مزایای لیزر دایود می باشد.
  • این فناوری علاوه بر رفع موهای زائد باعث جوانسازی پوست هم می شود و در درمان ضایعات رنگدانه و ضایعات عروقی نقش خوبی دارد.

راهنمای خریداری دیوایس لیزر جهت حذف موی زائد الکس دایود

عوارض جانبی استفاده از دیوایس لیزر جهت حذف مو الکس دایود

دستگاه لیزر الکس دایود مانند صدها دستگاه پیشرفته و مدرن دیگری که در بازار وجود دارند دارای عوارض اندکی می باشد. جدیدترین مدل های این دستگاه تا حد زیادی اشکالات موجود در آن ها رفع شده است و تماما بر روی مزایا و اثربخشی تمرکز شده است.

  • عوارض استفاده از لیزر الکس در هر فردی متفاوت است و با توجه به نوع پوست و مو، و نوع دستگاه علائم تغییر پیدا می کند.
  • از آنجا که شدت نور این دستگاه زیاد است ممکن است صدماتی به چشم وارد کند که برای جلوگیری از این کار هم اپراتور و هم مراجعه کننده از عینک های مخصوص استفاده می کنند.
  • بعضی از عوارض جزئی مانند سوختگی و قرمز شدن محل لیزر طبیعی است و بعد از چند روز کاملا از بین می رود.
  • در پاره‌ای از مواقع ممکن است محل لیزر تغییر رنگ جزئی داشته باشد که این تغییر رنگ با مراقبت های اصولی بعد از لیزر از بین خواهد رفت و ماندگار نخواهد شد.
  • عوارض شایعی که بعد از لیزر الکس دایود مشاهده شده است شامل خارش، تغییر رنگدانه های پوستی، التهاب پوستی و … می باشند شدت این عوارض در هر فردی متفاوت است.
  • از آنجا که واکنش بدن هر فردی نسبت به لیزر موهای زائد متفاوت است زمان ماندگاری عوارض هم متغیر میباشد. اگر عوارض جدی تری از قبیل قرمزی و سوختگی بیش از حد، پوسته پوسته شدن پوست، التهاب زیاد و … مشاهده شود باید حتما به پزشک متخصص مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا