لیزر

تفاوت لیزر موتوس و کندلا | فرق لیزر موتوس با کندلا چیست؟

تفاوت لیزر موتوس و کندلا

تفاوت لیزر موتوس و کندلا

تفاوت لیزر موتوس و کندلا در خیلی از موارد با یکدیگر چه از نظر عملکرد و کارایی و چه از نظر مقرون به صرفه بودن و اقتصادی و همچنین از نظر کار با آن تفاوت های گسترده ای دارند.

این دستگاه ها که کار اصلی آن ها لیزر موهای زائد و از بردن آن ها می باشد ولی هر کدام به نوبه خود مزیت ها و معایبی نسبت به هم دارند.

دستگاه کندلا که همان الکساندرایت کندلا می باشد، ساخت کشور آمریکا است و در کمپانی بزرگ کندلا ساخته می شود.

با تولید این دستگاه به نوعی می توان گفت انقلابی جدید در لیزر مو ایجاد شد و به کلی سیستم ها و دستگاه های قدیمی که کارکرد بی نهایت ضعیفی داشتند را از دور خارج کرد و دوره ی نوینی در این خصوص برپا شد.

اما دستگاه لیزر موتوس که در شرکت دکا در کشور ایتالیا طراحی و ساخته شده است و در کشور کره جنوبی و در خیلی از کشورها دیگر از جمله کشور چین و آمریکا و ژاپن تولید می شود.

این دستگاه نو و جدیدی در این زمینه می باشد و قابل رقابت با دیگر دستگاه های لیزر از جمله دستگاه لیزر تیتانیوم است. در ذیل به صورت مفصل به تفاوت های آن ها خواهیم پرداخت.

تفاوت دستگاه لیزر موتوس با کندلا

دستگاه کندلا از تعدادی لامپ های نوری برای تاباندن اشعه خود استفاده می کند که تا یک میلیون شات می توان از آنها استفاده کرد.

بعد از این مقدار از قدرت و تاثیر گذاری این دستگاه کم می شود و باید برای تعمیرات و سرویس کاری به نمایندگی مجاز شرکت مربوط ارسال شود.

در بعضی مواقع تا پنج میلیون شات نیز دیده شده که مورد استفاده قرار گرفته است. ولی بعد از یک میلیون شات دیگر آن تاثیر گذاری که برای این دستگاه دیده شده را ندارد و به کندی و تاثیر خیلی کم روبرو می شود.

در دستگاه موتوس تعداد شات های آن را تا هفت میلیون نیز تایید کرده اند و به صورت دو سال گارانتی یا هفت میلیون شات مورد تایید شرکت سازنده قرار دارد.

تفاوت لیزر موتوس با کندلا

از لحاظ کیفی و کارایی لیزر موتوس و کندلا چه تفاوتی با هم دارند؟

تفاوت لیزر موتوس و کندلا از لحاظ کیفی و کارایی بدین شکل است که لیزر کندلا در هر ثانیه می تواند پنج شات بر روی پوست مراجعه کننده بزند.

سرعت از جمله ویژگی خوبی برای ارائه خدمات به مشتری می تواند باشد و می توان یکی از برگ های برنده این دستگاه از آن نام برد. این مزیت زمان کمتر و تعداد مراجعه کمتری برای مشتری بوجود می آورد و می توان گفت مزیت نسبتاً خوبی باشد.

این دستگاه پدیده ای در بین دستگاه های لیزر مو می باشد و با ورود این دستگاه به نوعی مشکل لیزر مو به صورت اساسی حل گردیده است.

دستگاه های قدیمی که هر کدام به نوعی یک کار خاص انجام می دادند و انجام لیزر مثلاً موهای کرکی در پوست سفید را بر عهده داشتند و از انجام لیزر بر روی پوست تیره و موهای مشکی عاجز بودند.

ولی دستگاه لیزر کندلا این مشکل را حل کرد و برای تمامی انواع پوست ها با انواع مدل های مو از تیره تا روشن را می توان لیزر کرد.

طول موج های ارسالی از این دستگاه قابل تنظیم بوده و هیچ گونه محدودیتی ندارد. اما دستگاه لیزر موتوس در دو زمینه قابل رقابت با دستگاه کندلا است.

این دستگاه که از جمله دستگاه های لیزر مو به صورت پیشرو و جدید می باشد و در شرکت دکا ساخته شده است و از آخرین تکنولوژی لیزر دایود استفاده می کند و در زمینه گستره ی محل لیزر قابل رقابت می باشد.

با استفاده از این دستگاه که قدرت تابش ۸۱۰ نانومتر را دارا می باشد می تواند منطقه وسیعی از بدن را پوشش دهد و دیگر این که از سیستم COOLWIN استفاده می نماید.

با خنک کردن قسمت وسیعی که در حال لیزر می باشد باعث عدم ایجاد گرمای ناشی از کار با دستگاه و صدمه به پوست استفاده کننده و عدم حساسیت و قرمزی و یا درد در بیمار خواهد شد.

دستگاه لوتوس همزمان می تواند پالس های زیادی از نور و گرما از خود متصاعد کند که بدون ضرر به نواحی و بافت های دیگر بدن آن ها را متمرکز به همان قسمت فولیکول های موهای زائد بدن نماید و قسمت وسیعی را پوشش دهد.

تفاوت کارایی دستگاه لیزر و کندلا

از لحاظ ویژگی چه تفاوتی دستگاه لیزر کندلا با دستگاه لوتوس با هم دارند؟

از لحاظ ویژگی اگر بخواهیم این دو دستگاه را با هم مقایسه کنیم تفاوت زیادی دارند دستگاه لیزر لوتوس از لحاظ فیزیکی کوچک تر و قابلیت حمل بسیار آسانی دارد و از مشتریان خوبی برخوردار است.

به لحاظ این که فضای خیلی کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل می باشد و دستگاه خوبی برای فضاهای کوچک می باشد ولی کارایی خیلی بالا و زیادی دارد.

از دیگر موارد و ویژگی های این دستگاه می توان به دوسال گارانتی این دستگاه یا هفت میلیون شات که دارا است اشاره کرد که از مهترین ویژگی های این دستگاه می تواند باشد.

از دیگر وپژگی های این دستگاه این است که منطقه وسیعی از بدن را مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم در هر بار شات پوشش می دهد و تعداد مراجعات استفاده کننده را کم می کند و این ویژگی می تواند برگ برنده هر دستگاهی باشد.

اما در مقابل دستگاه لیزر کندلا می تواند لیزر موها را بدون درد و حساسیت و قرمزی پوست با سرعت زیاد و قابل استفاده برای تمامی رنگ های پوستی با تمامی رنگ های مویی یعنی پوست سفید با موی مشکی یا پوست تیره با موهای پرزی شکل و یا هر مدل پوست و مویی که می خواهد باشد کارایی لازم را دارد و با تنظیماتی که درون دستگاه نصب شده و قابل تنظیم می باشد می توان از این ویژگی برای تمامی مدل های مو و پوست بهره برد.

استفاده از این دستگاه برای پوست های سفید و موهای مشکی و تیره بیشترین کارایی و بازخورد را در جلسه اول دارد و تا ۴۰ درصد در همان جلسه اول موهای زائد از بین می روند و این نتیجه خوبی می تواند برای یک دستگاه باشد.

این را باید یادآور شویم که استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد به صورت صددرصد با هیچ دستگاهی تاکنون حاصل نگردیده و نمی توان ضمانت صددرصدی در این خصوص داد ولی نتایج ۹۰ تا ۹۵ درصدی با لیزر موهای زائد با دستگاه های الکساندریت و یا لوتوس به ثبت رسیده و رضایت مشتری حاصل گردیده است.

این مسئله نیز را باید به خاطر داشته باشیم که به کلینیک های لیزر مو و افراد با تجربه جهت لیزر موهای زائد خود مراجعه نماییم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا