لیزر

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی | جدیدترین دستگاه جهت لیزر تاتو پوست چیست؟

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی که بتواند اثرات آن را پاک کند و همچنین کمترین عوارض و سوختگی و یا درد و سوزش را به همراه داشته باشد، می توان از دستگاه لیزر کیوسوئیچ استفاده نمود.

این دستگاه را به صورت تخصصی و به عنوان بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی مورد استفاده قرار داد.

با استفاده از دستگاه کیوسوئیچ برای رفع و حذف اثر تاتو می توان انتظار داشت، رنگ بافت پوست بهبودی کامل یابد و در کمترین زمان ممکن با حداقل عوارض اثرات تاتو از بین برود. این دستگاه که انواع مختلف دارد، هر کدام می تواند عملکردهای متفاوتی را از خود نشان دهد.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

انواع دستگاه لیزر کیوسوئیچ کدامند؟

در ادامه به انواع لیزرهای کیوسوئیچ اشاره خواهیم کرد و کاربرد هر کدام را ذکر خواهیم نمود.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ ان دی یاگ

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی . با استتفاده از دستگاه کیوسوئیچ ان دی یاگ که از جمله دستگاه های لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر برای پاک کردن خال های مادرزادی تیره رنگ و یا لکه هایی که از طریق آفتاب سوختگی ایجاد شده است، کاربرد خوبی دارد.

از این دستگاه برای پاک کردن تاتوهای تیره و مشکی رنگ نیز استفاده های خوبی می شود. این دستگاه را می توان از بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی به شمار آورد.

دستگاه لیزر روبی

دستگاه روبی یکی از بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی است که می تواند با طول موج ۶۹۴ نانومتر برای حذف رنگدانه های سبز و آبی رنگ که بر روی پوست نقش بسته اند، استفاده مفیدی نمود.

این نوع دستگاه می تواند با طول متوسط خود، بدون عوارض جانبی و بدون هیچ گونه حساسیتی این نوع رنگدانه ها از بین ببرند.

دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت می تواند بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی باشد. این دستگاه از نوع بهترین ها با طول موج ۷۵۵ نانومتر در رفع رنگدانه های تیره رنگ و یا قهوه ای و سبز و آبی و همچنین لکه های خورشیدی که بر روی پوست ماندگاری زیادی دارند، این دستگاه، لیزر مناسبی باشد.

این دستگاه با سیستم ایمنی و همچنین سیستم کلدینگ آب  و هوایی که دارد نمی گذارد پوست بسوزد و یا عوارض جانبی به پوست برسد.

البته به تازگی از دستگاه لیزر پلاتینیوم که از تکنولوژی برتر استفاده می کند، به نحوی برای از بین بردن تاتو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ مدل گلوبال IPL

این دستگاه لیزر که در نوع خود از بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی به حساب می آید، می تواند به راحتی رنگدانه های تیره رنگ و یا قهوه ای را به خوبی شکسته و حذف نماید.

از این دستگاه برای پاک کردن جای جوش و اسکار و همچنین خال های مادرزادی و یا خال ها و لکه های خورشیدی، کاربرد زیادی دارد و پاسخگوی مناسبی در این زمینه می باشد.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

طریقه حذف تاتو توسط دستگاه کیوسوئیچ چگونه است؟

با استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ که به عنوان بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی شناخته شده است، از هندپیس های بهره می برد و می تواند رنگدانه های داخل پوست را با استفاده از امواج ۵۳۲ و ۱۰۶۴ خود به بخش های کوچک تری تقسیم نموده و از طریق غدد لنفاوی و سیستم فیلترینگ بدن و به صورت خود به خود از بدن دفع گرداند.

برای پاک کردن اثرات تاتو به چند جلسه با استفاده از دستگاه لیزر نیاز است؟

برای پاک کردن اثرات تاتو با بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی به ۲ تا ۴ و گاها تا ۱۰ جلسه به صورت هر هفته دو روز مورد نیاز است.

البته وسعت و میزان اثر تاتو بر بدن و همچنین نوع دستگاه مورد استفاده برای رفع تاتو و رنگ پوست و تیره و یا روشن بودن اثر تاتو می تواند در زمان بندی درمان آن مهم و تاثیر گذار باشد.

برای این که بتوانیم به بهترین وضع ممکن تاتوهایی که دیگر از آن ها رضایت نداریم و قصد پاک کردن آن ها را داریم، باید با متخصص پوست و مو مشورت داشته باشیم.

این پزشکان با توصیه ها و مشورتی که به ما می دهند می توانند در رفع هر چه رزودتر تاتوها به ما کمک خوبی نمایند.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

قیمت پاک کردن تاتو روی بدن چقدر است؟

قیمت ها با استفاده از بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی، با مراجعه به پزشکان متخصص پوست و مو و یا سالن های زیبایی که این گونه متخصصان در آن جا مشغول کار هستند با بررسی های اولیه و معاینات دقیق با توجه به رنگ تاتو و وسعت آن و دستگاه هایی که نیاز است تاتو را از بین ببریم، قیمت نهایی به شما اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت حذف تاتو و یا قیمت انواع دسگاه لیزر مو زائد می تانید با تماس با ما این گونه قیمت ها را از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

بهترین قیمت دستگاه های لیزر مر بوط می شود به قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم که با توجه به کار کرد که بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی محسوب می شود، می توان نام برد.

چرا بعضی از افراد بعد از گذشت چند وقت از تاتوی ابروی خود قصد پاک کردن آن را دارند؟

ابرو یکی از اعضا مهم بدن است که جایگاه ویژه ای در چهره افراد دارد و تمامی وضعیت های بدن از قبیل غم و شادی و یا عصباینت و خوشحالی را در خود نشان می دهد و می تواند به بیننده انتقال دهد.

به همین جهت خیلی از بانوان بعد از گذشت مدتی قصد تغییر ابروهای تاتو کرده خود را دارند و در این زمینه اقدام می کنند.

تغییر ذائقه و یا تغییر مد و یا تغییر شخصیت افراد در طول مدت زمان، می تواند در تغییر وضعیت تاتوی افراد نیز تاثیر گذار باشد.

به همین جهت همه روزه شاهد مراجعین زیادی برای تغییر وضعیت ابروهای تاتو کرده و یا حذف تاتو از روی بدن خیلی ها هستیم.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو و خالکوبی

 با استفاده از بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو چند درصد موفقیت آمیز است؟

با استفاده از دستگاه لیزری که برای پاک کردن تاتو و یا خالکوبی استفاده می شود به جرات می توان گفت که بالای ۹۰ درصد از اثرات تاتو محو و از بین می روند.

البته نوع پوست و وسعت و حجم تاتو و نوع جوهر مورد استفاده، از جمله مواردی است که می تواند در رفع تمامی و یا قسمتی از تاتو تاثیرگذار باشد.

در اکثر موارد می توان امیدوار بود که نتایج خوب و مثبتی در رفع تاتو بدست آید و رضایت مشتری کاملاً حاصل گردد.

این رضایت ناشی از عملکرد دستگاه های لیزری است که جدیداً با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و در حذف تاتو و یا به عنوان مثال در حذف موهای زائد بدن که از دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳ استفاده گسترده ای می شود می توان نام برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا