لیزر

بهترین دستگاه جوانسازی پوست | جوانسازی پوست با روش های نوین | بهترین روش برای جوانسازی

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

بهترین دستگاه جوانسازی پوست کدام است و با کدام دستگاه ها می توان پوستی جوان و عاری از چین و چروک داشت؟در ادامه بحث در خصوص استفاده از روش ها و دستگاه های لیزری که بتواند جوانی و شادابی پوست را برگرداند و بهترین وضعیت و رضایت مندی حداکثری ایجاد کند را شرح خواهیم داد.

در گذشته روش های سنتی و راه هایی که با استفاده از وسایل ابتدایی و یا استفاده از مواد برگرفته از طبیعت که خاصیت درمانی کمی داشت، برای بازسازی پوست استفاده می شد، اما امروزه از روش های جدید و پیشرفته که می تواند کمک بزرگی به زیباتر شدن و بازسازی پوست گردد استفاده گسترده ای می شود.از روش های جدید و مرسوم امروزی استفاده از دستگاه های پیشرفته لیزر مو است که پوست را در زمانی کوتاه و در تعداد جلسات کم می تواند به حالت جوانی و زیبایی برساند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

معرفی دستگاه های لیفت پوست و جوانسازی

از معروفترین و پیشرفته ترین دستگاه های لیفت و جوانسازی پوست می توان به دستگاه آر اف فرکشنال اشاره کرد این دستگاه که بر خلاف دستگاه های لیزر اصلاً از فناوری لیزر استفاده نمی کند و از روش هایی که این دستگاه با استفاده از سوزن های ریزی که از طلا ساخته شده اند و با ایجاد امواج رادیویی و گرمایی که بر سطح و لایه ابتدایی پوست که فیبرو بلاست نامیده می شود تابانیده می شود، باعث ایجاد کلاژن در پوست می شود.

قطر سوزن های این دستگاه ۲۰۰ میکرون است و می تواند تا عمق ۰.۵ تا ۳.۵ میلیمتر در پوست نفوذ کرده و امواج را بفرستد و باعث تحریک و تولید کلاژن در پوست بدن گردد و کلاژن ساخته شده یکی از شاخصه ها و یا علتی در پوست است که باعث جوانی پوست می گردد.

دستگاه های جوانسازی پوست چه ویژگی ها و شاخصه هایی دارند؟

دستگاه هایی که برای جوانسازی پوست ساخته شده اند دارای ویژگی ها و شاخصه های فراوانی هستند.این دستگاه ها که امروزه از نوع بهترین دستگاه جوانسازی پوست شناخته شده اند از بهترین ها در نوع خود می باشند که می توانند در مدت زمان کوتاه و فقط در چند جلسه نسبت به لیفت و کشیدگی پوست و درمان آن موثر واقع شوند.

از ویژگی های شاخص در این دستگاه ها می توان به بی عارضه بودن و زود به نتیجه رسیدن و همچنین تعداد جلسات کم و صرفه جویی در وقت و ماندگاری زیاد را نام برد این دستگاه ها که به پادشاه جوانسازی پوست نیز معروفند می توانند رضایتمندی حداکثری برای استفاده کنندگان را حاصل نمایند.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

آیا تزریق بوتاکس برای جوانسازی پوست راه درمان خوبی است؟

از دیگر روش هایی که در گذشته نه چندان دور مورد توجه بود و مدعی بودند از بهترین دستگاه جوان سازی پوست که می تواند جوانی را برگرداند، تریق بوتاکس با این دستگاه ها و روش های دیگر تزریق می باشد این روش که اکنون نیز در گوشه و کنار شهر در بعضی از کلینیک ها و سالن های زیبایی دیده می شود با تزریق بوتاکس یا ژل به زیر پوست برای جوانی و یا گونه گذاری و پر کردن زیر پوست برای ایجاد ظاهری بهتر مورد استفاده قرار می گیرد.

روش بوتاکس می تواند در روزهای نه چندان دور پس از تزریق، مشکلات عدیده و خیلی ناراحت کننده و شاید در بعضی مواقع باعث بدتر شدن وضعیت ظاهری فرد گردد.در بعضی مواقع در جاهایی که در نزدیکی چشم ها و یا در زیر چشم تزریق صورت گیرد حتی می تواند باعث کوری نیز بشود.

توصیه ما عدم استفاده از روش بوتاکس و ژل درمانی برای رفع چین و چروک پوست و یا گونه گذاری و یا تزریق در لب ها و اطراف چشم می باشد استفاده از این روش و پس از اندک زمانی نه تنها باعث از دست رفتن مبلغ هنگفتی و هزینه ای که برای این کار کرده اید می شود بلکه سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد و دو برابر و شاید بیشتر باید هزینه ی درمان خود کنید. در بعضی مواقع نیز باعث از بین رفتن عضوی از بدن و یا از دست رفتن جان خود در این مورد نیز خواهید بود.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

پیشگیری و مراقبت، بهترین راه از دست رفتن جوانی پوست

پیشگیری کردن از رفتارها و یا عواملی که باعث از دست رفتن و یا پیری زود رس و یا باعث چین و چروک بر روی پوست می شود از قبیل ماندن زیاد در زیر نور خورشید به صورت مستقیم و یا برنزه کردن پوست به تعداد زیاد و استفاده کردن از کرم های غیر استاندارد و غیر بهداشتی و یا استفاده فراوان از آرایش های غلیظ که با مواد شیمیایی مضر ساخته شده اند از دلایل عمده و غیر قابل برگشت پذیر برای پیری پوست به حساب می آید ما اگر از استفاده بی مورد و زیاد از این مواد جلوگیری نماییم در حقیقت پیشگیری خوبی در ابتلا به پیری زودرس و یا عدم چین و چروک بر روی پوست خود شده ایم.

استفاده از کرم های استاندارد ضد آفتاب که به تایید وزارت بهداشت نیز رسیده است و در داروخانه های سراسر کشور موجود است از راه های مراقبت، می تواند باشد.استفاده از عینک های آفتابی و استاندارد دارای یو وی و کرم های بهداشتی دور چشم نیز از راه های مراقبت از پوست در برابر عوامل طبیعی می باشد.

دوری کردن از مصرف مواد مخدر و سیگار و همچنین مواد و مشروبات الکلی و استفاده از تغذیه مناسب و پروتئین ها و مواد غذایی غنی از فیبر و کربو هیدرات ها و همچنین دوری از استرس و رعایت اصول بهداشت و مراقبت از جسم و دوری از بیماری ها و عفونت ها و ویروس های همه گیر نیز می تواند سلامت پوست و زیبایی را تضمین نماید.

بهترین دستگاه جوانسازی پوست

سخن پایانی و جمع بندی

در مقاله فوق بهترین دستگاه جوانسازی پوست را اشاره کردیم و گفتیم که دستگاه آر اف فرکشنال به علت استفاده کردن از امواج رادیویی و استفاده از سوزن های خیلی ریز که برای انتقال این امواج از جنس طلا که برای عدم وجود حساسیت و قابل پذیرش برای پوست استفاده شده است و کمترین آسیب و یا کم خطر بودن این دستگاه که نتایج قابل قبول و خوبی از استفاده این دستگاه حاصل گردیده و ماندگاری و کم بودن مراجعه برای این درمان از مزیت های استفاده از این دستگاه می باشد.از دیگر موارد رعایت بهداشت فردی و عوامل محیطی مثل نرفتن زیر نور خورشید و استفاده از کرم های ضد آفتاب و استفاده از عینک ضد آفتاب از دیگر موارد پیشگیری و مراقبت می باشد.

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا