لیزر

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد چقدر است؟ با چند بار انجام لیزر موهای زائد بدن از بین می رود؟

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد چقدر است؟

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد چقدر است؟ برای خیلی ها این سوال پیش می آید که پس از لیزر کردن موهای زائد خود چقدر ماندگاری وجود دارد؟ و آیا موهای زائد دوباره رشد خواهند کرد؟

این سوالاتی است که هر کسی که برای لیزر کردن موهای زائد با دستگاه لیزر مو متفاوت و مناسب شروع به لیزر کردن می کند، از پزشک خود می پرسد.

زیباجویان می خواهند از بهترین نتایج در کمترین مراجعه و کمترین هزینه ممکن برای رفع موهای زائد خود بهره بگیرند. در این جا بحث به دو سود و دو جهت خواهد رفت.

یکی این که از چه دستگاه های لیزر مو استفاده می شود و در بحث دوم مربوط می شود به اپراتور یا پزشک متخصص پوست و مو که چگونه و با چه روش و با چه متد و چگونه موهای زائد زیبا جویان را می خواهد لیزر کند و از بین ببرد.

بهترین ماندگاری را در خصوص استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۳ می توان انتظار داشت. این دستگاه به علت داشتن سیستم خنک کننده، یکی از بهترین ها در نوع خود است. با این دستگاه می توان ریشه ضخیم ترین موهای زائد را سوزاند و از بین برد.

بیشتر از ۸۵ تا ۹۰ درصد از موهای زائد که بین ۶ تا ۸ جلسه و در فاصله زمانی ۴۲ روزه لیزر می شوند، از بین می روند. شاید بگویید چرا فواصل هر بار لیزر کردن موهای زائد، زیاد است، و ۴۲ روز طول می کشد. این فاصله به خاطر طول زمان چرخه رشد موهای زائد می باشد.

برای آن دسته از موهای زائد که در فاز استراحت هستند و بعد از این زمان رشد می کنند، لازم می باشد.

وقتی هر ۴۲ روز یک بار لیزر می کنیم، آن دسته از موهای زائدی که هنوز چرخه رشدشان کامل نشده، پس از این زمان سر از زیر پوست درآورده و ما می توانیم ریشه آن ها را از طریق دستگاه لیزر مو پلاتینیوم اورجینال بسوزانیم.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد

بهترین مدت ماندگاری لیزر موهای زائد بر روی چه نوع پوست و مو می باشد؟

طولانی ترین و اثر بخش ترین و بهترین مدت ماندگاری لیزر موهای زائد بدن، مربوط می شود به پوست های سفیدی که موهای مشکی دارند.

این رنگ پوست و مو بهترین وضعیت را در برابر دستگاه لیزر الکس دایود قوی دارند. این دستگاه لیزر مو، می تواند نتایج قابل قبولی در، از بین بردن و ماندگاری و همیشگی لیزر موهای زائد داشته باشد.

برای این که بتوان از بهترین نتایج لیزر موهای زائد خود بیشترین بهره را ببریم، باید به نکات مهم و اساسی که پزشک پوست و مو به آن توصیه می کند، گوش کنیم و به آن عمل نماییم.

صبر و حوصله و زمانبندی مراجعات برای لیزر مو یکی از نکات مهم و اساسی می باشد که با رعایت کردن آن می توان به بهترین نتایج رسید.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد

 

مدت ماندگاری موهای زائد در کدام قسمت از بدن بیشتر است؟

مدت ماندگاری موهای زائد بدن به حجم و زبری و مقاومتی که آن ناحیه از بدن از خود نشان می دهد، بستگی دارد. بعضی از قسمت های بدن مثل نواحی پایین تنه از حجم و زبری و سختی بالایی برای لیزر کردن برخوردارند.

در این نواحی باید وقت بیشتری صرف شود و شاید میزان وقتی که در آن جا باید گذاشته شود، مقداری پوست حساسیت از خود نشان دهد.

به همین علت باید در جلسات مکرر و هر چند روز یک بار و طی یک زمانبندی خاص، این کار انجام شود تا بیشترین نتایج مثبت به دست آید.

بیشترین ماندگاری و مدت ماندگاری لیزر موهای زائد بدن را می توان به مراقبت های قبل و بعد از لیزر کردن نیز نصب داد.

هر چقدر دستورات پزشک پوست و موی خود را به خوبی انجام دهیم و از دستگاه های مطمئن و استاندارد لیزر موهای زائد استفاده نماییم، می تواند در ماندگاری همیشگی لیزر مو تاثیر گذار باشد.

پس به این نتیجه رسیدیم که مدت ماندگاری موهای زائد هیچ گونه ربطی به قسمت های مختلف بدن ندارد. شاید در دیر یا زود به نتیجه رسیدن رفع موهای زائد، به علت حجم زیاد آن متفاوت باشد ولی در ماندگاری یا عدم ماندگاری آن هیچ رابطه ای وجود ندارد.

ماندگاری رفع موهای زائد و عدم برگشت پذیری آن فقط بستگی به جنس مو و پوست و دستگاه لیزر مورد نظر و مراقبت های قبل و بعد از لیزر دارد و دیگر موارد را شامل نمی شود.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد

برای حذف موهای زائد و مدت ماندگاری حذف موهای زائد چقدر زمان لازم است؟

مدت زمانی که برای مدت ماندگاری حذف موهای زائد بدن لازم است، چیزی در حدود نه ماه تا یکسال وقت لازم است. به علت این که چرخه رشد مو در بدن انسان حدود یک ماه و نیم طول می کشد در هر جلسه حدود همین مقدار زمان فاصله نیاز است که لیزر موهای زائد به سرانجام برسد.

برای رفع موهای زائد حدوداً یک سال جلسه وقت لازم است و اگر این اعداد را ضرب در میزان استراحت بین هر جلسه نماییم، همان عددی حدود یک سال به دست می آید.

البته می تواند حجم موهای زائد هر شخص با دیگری فرق داشته باشد و عدد بدست آمده برای طول مدت لیزر و ماندگاری آن نیز متفاوت باشد.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد

چه کارهایی نیاز است قبل از لیزر موهای زائد انجام دهیم؟

انجام بعضی از کارها که پزشک متخصص پوست و مو به آن تاکید دارند و قبل از انجام لیزر باید انجام دهیم، عبارتست از شیو کردن موهای زائد قبل از لیزر است.

هر چقدر موهای زائد کوتاه باشند بیشترین انرژی لیزر به ریشه مو و فولیکول های مو می رسد و بیشترین تاثیر در از بین رفتن موهای زائد دارد. در این هنگام تاثیر خوبی می تواند داشته باشد.

مدت ماندگاری لیزر موهای زائد به مراقبتی که قبل و یا بعد از لیزر کردن انجام می دهیم، بستگی زیادی دارد. مثلاً در بعد از لیزر موهای زائد نباید در زیر نور مستقیم خورشید قرار گیرند.

از دیگر مراقبت های بعد از لیزر، باید حتماً از فعالیت های سنگین ورزشی دوری کرد و اگر این مورد رعایت نشود تاثیر بدی روی عملکرد بدن شخصی که لیزر کرده است می تواند داشته باشد.

حمام نکردن با آب خیلی گرم و خاراندن قسمت های لیزر شده بدن از موارد دیگری است که منع شده است.

اگر در خصوص خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و یا اطلاع از برنامه ها و جشنواره های تخفیف دار ما که قیمت دستگاه پلاتینیوم و یا هر دستگاه لیزر مد نظر شما که باشد، می خواهید اطلاعاتی داشته باشید، می توانید با تماس با کارشناسان ما به این اطلاعات دست پیدا نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا