لیزر

دستگاه لیزر هانس آلمان | هزینه خرید دستگاه لیزر هانس آلمان

دستگاه لیزر هانس آلمان

دستگاه لیزر هانس آلمان و هزینه خرید دستگاه لیزر هانس آلمان

دستگاه لیزر هانس آلمان را از کجا بخریم؟ و قیمت دستگاه خرید لیزر مو هانس آلمان چقدر است؟ دستگاه لیزر هانس آلمان از پرقدرت ترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد، که در یکی از شرکت های بزرگ و معروف در کشور آلمان تولید و صادر می شود.

دستگاه لیزر هانس آلمان توان قدرتی در حدود ۸۰۸ نانومتر بر ثانیه دارد و می تواند از خود ساطع کند که در درمان و از بین بردن موهای زائد بدن، انرژی موثری محسوب می شود. این دستگاه از تجهیزات و ابزار آلات کمکی برای انجام تمامی مراحل لیزر سود می برد.

یکی از تجهیزات این دستگاه مانیتور ۲۰ اینچی می باشد که دارای صفحه تاچ و لمسی است که وضوح ۶۰۰*۸۰۰ و با نمایش ترکیب رنگ و قدرت نمایش ۶۴K تصاویر را نمایش می دهد.

در این دستگاه از سیستم هوشمند تنظیم دما استفاده شده است که می تواند در هر بار شات بر روی پوست در مدت چهار الی پنج ثانیه دما را به صورت ثابت و متمرکز بر روی پوست بتاباند و از بروز سوختگی و یا آسیب دیدن پوست جلوگیری نماید.

این دستگاه از یک کمپرس هوای سرد سود می برد که می تواند از آسیب دیدگی جدی پوست بدن هنگام استفاده از این دستگاه محافظت خوبی از پوست به عمل آورد.

بخش سرمایش این دستگاه که با استفاده از سنسورهای هوشمند توانسته است بدون دخالت اپراتور به صورت منظم و قابل قبولی سرمای لازم و مورد نیاز را به بدن بیمار انتقال داده و از سوختگی و قرمز شدن بدن بیماران جلوگیری نماید.

دستگاه لیزر هانس آلمان

 

قیمت دستگاه لیزر هانس آلمان چقدر است؟

قیمت دستگاه لیزر هانس آلمان در حد قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد. اگر از قیمت این دستگاه  و یا قیمت دستگاه لیزر مو دیگری می خواهید به صورت بروز باخبر شوید، در قسمت تماس با ما در سایت ما با همکاران فروش ما در ارتباط باشید.

به علت نوسانات ارزی که امروزه در کشور وجود دارد نمی توان برای این دستگاه قیمت مشخص و ثابتی را متصور شد. به علت وارداتی بودن این دستگاه و متکی بودن آن به ارز خارجی قیمت ها روزانه در حال تغییر و بالا و پایین شدن هستند.

مشخصات دستگاه لیزر هانس آلمان چیست؟

نوع لیزر این دستگاه از نوع دیودی می باشد و مناسب تمامی نوع پوست و مو است. این دستگاه انرژی در حدود ۸ الی ۱۰۰ ژول دارد.

طول موجی که دستگاه لیزر هانس آلمان از خود تولید می کند ۸۰۸ نانومتر بر ثانیه تولید می شود و بر پوست بیماران می تاباند.

سیستم سرمایشی این دستگاه از نوع کمپرسور ، یاقوت کبود و آب و هوایی و در نهایت TEC می باشد. این دستگاه در دو دسته کانال ۱۰۰۰ وات و دیگری در کانال ۱۲۰۰ وات تولید و روانه بازار گردیده است.

دستگاه لیزر هانس آلمان

شناخت کلی از دستگاه لیزر هانس آلمان

این دستگاه از کنترل هوشمند به صورت متمرکز استفاده می کند و از برخورد نور به قسمت های دیگر جلوگیری کرده و نقطه مورد نظر را هدف گیری و مورد اصابت نور خود قرار می دهد.

این مورد یکی از مزیت های بزرگ این دستگاه محسوب می شود و می تواند برتری قابل توجهی بین دستگاه های دیگر لیزرها ایجاد نماید.

در دستگاه لیزر هانس آلمان از سیستم کولینگ عمودی استفاده شده است و خیال کاربر و یا اپراتور را از سوختگی و آسیب به بدن بیمار راحت شده است.

وجود کولینگ در این دستگاه اگر درجه حرارت نیز بر اثر سهل انگاری بالا رود، این قطعه از دستگاه می تواند با هوشمندسازی که در آن انجام شده است از سوختگی های سهل انگاری نیز جلوگیری نماید.

وجود صفحه نمایشگر ۲۰ اینچی با ویژگی OLED این امکان را به اپراتور می دهد که با استفاده از این مونیتور لمسی به تنظیمات بهتری در این دستگاه دسترسی خوبی داشته باشد و با وضوح و شفافیت بالایی که در این نمایشگر ایجاد شده است به نتایج بهتری دست یافت.

وجود قطعه LASERBAR LIMO در این دستگاه که با سیگنال های برد کوتاه کار می کند باعث پیشگیری از آسیب به پوست و ایمن بودن این دستگاه را تضمین می نماید.

به علت این که عمر این قطعه بسیار بالا می باشد و کمترین آسیب به این قطعه می رسد، می تواند کارایی بالایی برای این قطعه متصور بود و هزینه ها را می تواند برای متصدی و استفاده کننده پایین آورد.

مهمترین مزیت دستگاه لیزر هانس آلمان چیست؟

اگر بخواهیم از مزیت هایی که دستگاه لیزر هانس دارد یکی را به صورت شاخص عنوان نماییم، می توان به متمرکز سازی و فشرده و نقطه ای نور این دستگاه بر پوست تا رسیدن به نقطه مورد نظر که پیاز مو می باشد، اشاره نمود.

این ویژگی و مزیتی که از آن نام بردیم، می تواند در دو موضوع خود را نشان دهد و قابل دفاع باشد.

یکی اینکه با تمرکزی که این لیزر بر روی موهای زائد دارد، می تواند در کمترین زمان ممکن به بیشترین نتایج خوب و قابل قبول دست یافت و از هدر رفت انرژی این دستگاه جلوگیری به عمل آورد.

دوم اینکه می تواند در سرعتی که در کار با این دستگاه وجود دارد، عملکرد و راندمان کار بالا رفته و رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

این مزیت ها را می توان با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم نیز تجربه کرد و عملکردی مشابه دستگاه لیزر هانس آلمان دارد.

دستگاه لیزر هانس آلمان

آیا دستگاه لیزر هانس آلمان دارای خدمات پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد؟

خیلی از کسانی که می خواهند این دستگاه را خریداری نمایند بیشترین سوالاتی که می پرسند و نگران خدمات پشتیبانی آن هستند، این سوال است که آیا خدمات پس از فروش این دستگاه فعال است.

آیا می توان در صورت خرابی و یا احتیاج به قطعه یدکی به علت واردانی بودن دستگاه از خدمات پشتیبانی آن استفاده نمود؟

در جواب خریداران عزیز دستگاه لیزر هانس آلمان باید بگوییم که این دستگاه از خدمات پس از فروش مطمئن و خوبی برخوردار است.

این اطمینان خاطر را به مشتریان عزیز می دهیم که ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش این دستگاه لیزر به صورت ده سال فعال است.

شما عزیزان می توانید در صورت خرابی این دستگاه یا هر دستگاه لیزر مو زائد که از شرکت ما خریده اید و یا اینکه اگر نیاز به تعمیر و یا آموزش دارید، با بخش خدمات پشتیبانی شرکت ما در قسمت تماس با ما در سایت ما تماس برقرار کنید و از خدمات پس از فروش هر دستگاه لیزری که خریداری نموده اید استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا