لیزر

لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست و بدون داشتن عوارض

لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست ایجاد کرده است. این دستگاه لیزر با آخرین متد و فناوری روز دنیا ساخته شده و توانسته است خودی در شنعت لیزر و استفاده از آن در سالن ها و مراکز زیبایی نشان دهد.

قابلیت منحصر به فردی که لیزر پیکو استار دارد، مربوط می شود به ارسال فرکانس های نوری که در این دستگاه کمتر از ۳۰۰ پیکو ثانیه است.

در این دستگاه به علت سرعت زیاد فرکانس ها در طول موج و ارسال پالس نوری، می توان تاتوهای پوست را به قسمت های ریزتر و کوچک تر تقسیم نمود. در این روش هر چقدر تاتوها ریزتر شوند، دفع آن توسط غدد لنفاوی راحت و زودتر انجام می شود.

این دستگاه که مجهز به صفحه نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی می باشد و می توان با آن تنظیمات برنامه را مدیریت کرد.

در این نمایشگر می تواند به تنظیم خودکار و یا انتخابی توسط اپراتور کار کند.  شدت ارسال نور و یا کمی آن به صورت دستی قابل انجام است و این قابلیت در این دستگاه وجود دارد.

 لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

 

 لیزر پیکو استار چه کاربردهایی دارد؟

انتظاری که از دستگاه لیزر پیکو استار می رود این است که در مدت زمان حیلی کم می تواند منطقه وسیعی از بدن را از تاتو پاک کند.

پاک کردن تاتو با لیزر یکی از روش های است که می توان به صورت خیلی خوب و بدون آسیب و بدون داشتن عارضه خاصی برای بدن به صورت غیر تهاجمی انجام داد و رنگدانه ها را از بین برد.

از دیگر کاربردهایی که لیزر پیکو استار دارد می توان به از بین بردن لک های خورشیدی و یا لک های مادرزادی و یا پیری در روی بدن وجود دارند و یا ایجاد شده اند به راحتی و خیلی آسان برای حذف آن اقدام نمود.

کاربرد دیگر این دستگاه می توان به لیفت پوست و حذف چیتن و چروک های پوست اشاره کرد. حذف جای آکنه ها و جوش هایی که از قبل ردی از خود بر جای گذاشته می تواند با استفاده از این دستگاه به راحتی و قابل ملموس از بین بروند.

شباهت هایی که می توان برای دستگاه لیزر پیکو استار با دستگاه لیزر تیتانیوم قائل شد، می توان در برطرف نمودن چین و چروک پوست و لیفت پوست که هر دوی این دستگاه ها تقریباً در یک سطح از خود نتایجی مشابه دارند.

 لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

آیا استفاده از لیزر پیکو استار نیاز به مراقبت ویژه در قبل و بعد از لیزر دارد؟

همانطور که می دانید استفاده از هر نوع دستگاه لیزر برای انجام هر کاری از جمله کمک گرفتن برای درمان بیماری ها و یا استفاده از دستگاه لیزر مو برای از بین بردن موهای زائد بدن و یا استفاده از لیزر برای لیفت پوست و یا جوانسازی باید به مراقبت ها و دستورالعمل های آن توجه خاص داشت و به آن عمل نمود.

یکی از مواردی که برای استفاده از دستگاه های لیزر همه گیر و باید در استفاده از آن مراعات شود، عدم قرار گیری در زیر نور خورشید بعد و قبل از عمل لیزر است.

در این مورد کارشناسان و محققان این دستگاه با تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که نور خورشید چه قبل از عمل لیزر و چه بعد از آن می تواند تاثیر بدی بر روند درمان و بهبودی زود هنگام داشته باشد.

 لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

لیزر پیکو استار استاندارد را از کجا بخریم؟

شرکت های تولید کننده و مونتازی که محصولات دستگاه لیزر را ارائه می دهند به نمایندگی از شرکت ها و برندهای بزرگ تولید کننده این نوع دستگاه ها در کشور وجود دارند و می توانیم از طریق این نمایندگی ها دستگاه لیزر خود را تهیه نماییم.

خیلی ها پرسیده اند که از کجا بدانیم، این شرکت ها واقعی هستند و دستگاه لیزر فیک به جای دستگاه لیزر اصلی به ما نمی فروشند.

معمولاً شرکت های بزرگ تولید کننده و سازنده دستگاه های لیزر که نمایندگی از شرکت های بزرگ در کشور دفتر فروش و خدمات فروش و یا تولید و مونتاژ دارند، دارای ساختمان و مرکزی معلوم و مشخص با داشتن تابلوی بزرگ در سر در این شرکت ها وجود دارد که به وضوح می توان آن را دید.

این شرکت ها دارای یک سایت و تلفن های ثابت و یا همراه هستند، که در زمان های اداری پاسخگوی مشتریان خود هستند. بعضی از این مشتریان جهت خرید و برخی دیگر برای استفاده از خدمات پس از فروش این محصولات همه روزه تماس با کارشناسان خدمات پیشتبانی ما می گیرند.

این شرکت ها معمولاً دارای چندین کارمند و بعضی موارد دارای کارگاه مونتاژ و تولید هستند که از تولید مستقیماًَ این محصولات به دست مصرف کننده با قیمت واقعی می رسد.

 لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

چه نکاتی را در خرید لیزر پیکو استار باید رعایت کنیم؟

از جمله نکاتی که برای خرید دستگاه لیزر پیکو استار باید رعایت شود، استاندارد بودن و فیک نبودن این مدل دستگاه ها می باشد. دستگاه های لیزر تماماً از نکات ایمنی بالایی باید برخوردار باشند تا بتوان از وارد آمدن خطرات احتمالی در بدن بیماران و یا زیباجویان جلوگیری نمود.

شرکت های فروشنده این دستگاه ها باید دارای مجوز فروش از صنف وسایل و دستگاه های نظام پزشکی داشته باشند تا با تاییدیه این سازمان و نهاد در خصوص فروش اقدام شود.

دستگاه های لیزر مو اورجینال به طور قطع دارای شناسنامه تایید شده که همراه دستگاه است و گارانتی و وارنتی این دستگاه به صورت وضوح و مشحص در پک کارتن این دستگاه قابل مشاهده و رویت و بازدید می باشد.

 لیزر پیکو استار انقلابی در جوانسازی پوست

مزایای استفاده از لیزر پیکو استار چیست؟

از مهمترین مزیت هایی که دستگاه لیزر پیکو استار دارد، استفاده از پالس های کوتاه و سریع و در حین حال انتقال به سرعت در لایه های زیرین پوست است. با انتقال این پالس ها که در پیکو ثانیه اتفاق می افتد، می توان به درمان سریع و لیفت فوری با این دستگاه رسید.

چنین نمونه هایی را نیز می توان در دستگاه لیز پلاتینیوم مشاهده نمود که از پالس های ریز در کنار سرعت برای حذف موهای زائد استفاده می نماید.

با استفاده از دستگاه لیزر پیکو استار می توان به سرعت و در کمتر جلسه ممکن به نتایجی قابل قبول در خصوص حذف رنگدانه های روی پوست دست یافت. این موضوع می تواند کمکی بزرگ و خوبی برای استفاده کنندگان از این دستگاه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا