لیزر

قیمت دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره Ultrasonic Cavitation روش و طرز استفاده از آن

قیمت دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن 6 کاره

قیمت Ultrasonic Cavitation روش و طرز استفاده از آن

قیمت دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره Ultrasonic Cavitation روش و طرز استفاده از آن چگونه است؟این دستگاه همانطور که از نامش پیداست، برای لاغر کردن بدن و حذف چربی های اضافی بدن و همچنین برای زیباسازی و جوانسازی پوست بدن مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.کسانی که به زیبایی خود اهمیت زیادی می دهند و می خواهند از چربی های اضافی بدن خود راحت شوند از روش لاغری با استفاده از دستگاه کویتیشن ۶ کاره استفاده می کنند.

با استفاده از این دستگاه به ۶ روش امکان لاغری وجود دارد.در حقیقت این شش روش مکملی برای لاغر کردن بهتر و رسیدن به اندامی مناسب و قابل قبول برای استفاده کننده می باشد.این دستگاه از پنج هندپیس قوی و کارا استفاده می نماید که هر کدام کارایی خاص خود را دارند.

دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن 6 کاره

هندپیس های دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره Ultrasonic Cavitation

۱-هندپیس trepolar RF برای رفع پف زیر چشم و لیفت و جوانسازی اطراف آن

۲-هندپیس  Four pole RF که برای لاغری در نواحی شکم مورد استفاده قرار می گیرد

۳-هدپیس وکیوم که برای لاغری کشاله ران ها و باسن بیشترین کاربرد را دارد

۴-هندپیس SIX POLE که برای لاغری در قسمت های گسترده و وسیع بدن مورد استفاده قرار می گیرد

۵-هندپیس آر اف فرکشنال برای در هم شکستن و گسست لایه های چربی های چند لایه

روش های متعدد دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره Ultrasonic Cavitation چیست؟

استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن ۶ کاره به شش راه و روش متعدد و مفید قابل  بهره برداری می باشد.این شش روش که به صورت فیزیکی و ابزار خاص این دستگاه قابل انجام است، می تواند مکمل مناسبی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن جهت زیبایی و جوانسازی و رفع سلولیت و لیفت پوست شود.

استفاده از رادیو تراپی

در این روش با استفاده از امواج رادیویی که بر پوست تانیده می شود و با توجه به جذب سریع این امواج توسط چربی های بدن و تبدیل آن به گرما، تاثیر خوبی در حذف این چربی های دارد.

استفاده از دستکش EMS

استفاده از دستکش مخصوص، انرژی ماساژ درمانی که دستگاه با استفاده از رابط سیمی از دستگاه کویتیشن می گیرد.این دستکش که درون دست کاربر و یا اپراتور قرار می گیرد، برای ماساژ دادن برای قسمت های شکم و پهلو های زیباجو مورد استفاده موثر قرار می گیرد.

استفاده از پد EMS

استفاده از پد EMS که با نصب بر قسمت های مختلف بدن زیباجو که چربی زیادی تجمع یافته است مورد استفاده قرار می گیرد. این قسمت ها مثل شکم، پهلو و ران ها که استعداد جمع شدن چربی در این نواحی بیشتر است، برای از بین بردن چربی ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.

استفاده از ال ای دی تراپی

با استفاده از انرژی هندپیس ال ای دی که مجهز به لامپ های ال ای دی به رنگ های آبی و قرمز می باشند و انرژی اولتراسوند از خود منتشر می کنند، می تواند برای لاغر سازی و شفاف و روشن سازی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

استفاده از روش اولتراسونیک

با استفاده از روش اولترا مواد و سلول هایی که از کار افتاده و کارایی خود را از دست داده اند توسط این امواج جذب شده و لایه های جدیدی ساخته و باعث لیفت پوست و طراوت و تازگی آن می گردد.با استفاده از این روش نتایج مثبت و خوبی برای جوانسازی پوست حاصل می گردد.

استفاده از امواج کاتیون و آنیون

با استفاده از امواج کاتیون و آنیون که اثرات بد استفاده مداوم از کامپیوتر و یا لب تاب که یون های پوست بدن را کاهش داده اند، می توان با این روش چروک پوست که با از دست رفتن یون بدن پدیدار گشته است به بدن برگرداند و از آن محافظت نمود.

دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن 6 کاره

ویژگی های استفاده از دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره Ultrasonic Cavitation

از ویژگی های این دستگاه که به صورت سالنی و یا خانگی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به برطرف کردن چاقی های موضعی و لیفت پوست بدن جهت از بین بردن شل شدگی ناشی از حذف چربی ها، مورد بهره برداری کاربران قرار می گیرد.افزایش گردش خون و در نهایت کلاژن سازی در لایه زیرین پوست اتفاق می افتد و موجب لیفت پوست و جوانسازی آن می گردد.

این دستگاه از سری های مختلف و متفاوتی در پنج نوع استفاده می کند که در جاهای مختلف بدن از جمله بازوها، صورت، باسن و ران ها،شکم و پهلوها و سینه و صورت از هندپیس های مجزا و مربوط به آن محل را استفاده و به کار می گیرد.

مشخصات فنی دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن ۶ کاره

این دستگاه از طول موج ۶۵۰ الی ۷۳۰ نانومتر استفاده می کند.خروجی التراسوند این دستگاه ۴۰ KHZ است و RF 3MHZ می باشد.این دستگاه از تکنولوژی لیپو لیزر کاویتیشن ار اف وکیوم استفاده کرده و انرژی حاصله را از این طریق ارسال می نماید.این محصول ساخت کشور چین که دارای تاییدیه NORMAL CE و MEDICAL CE اروپا می باشد.

کاربردهای متفاوت دستگاه لاغری کویتیشن

از این دستگاه بیشتر برای جوانسازی پوست، رفع غبغب، روشن کردن رنگ پوست، رفع چین و چروک پوست، از بین بردن چربی های اضافی متراکم و موضعی پوست، رفع سلولیت، افزایش گردش خون و متابولیسم بدن جهت کلاژن سازی و زیباسازی لایه درونی و بیرونی پوست به صورت اختصاصی می توان از این دستگاه بهره برد.

دستگاه لاغری و جوانسازی کویتیشن 6 کاره

چه کسانی نمی توانند از دستگاه لاغری کویتیشن استفاده نمایند و ممنوعیت دارند؟

استفاده از این دستگاه برای زنان باردار و شیرده تا پایان زمان بارداری و شیر دهی ممنوع نمی باشد و پس از سپری شدن این مدت می توانند استفاده نمایند.افرادی که دارای بیماری پوستی از قبیل اگزما و یا عفونت های پوستی و بیماری پروانه ای هستند از استفاده این دستگاه منع شده اند و نمی توانند استفاده نمایند.

افرادی که دارای بیماری زمینه ای از قبیل هپاتیت، سرطان، بیماری های قلبی و عروقی ، افرادی که دارای قند بالا هستند و یا بیماری های کلیوی و فشار خون بالا و ناهنجاری ها و توده های بدخیم و همچنین بیماران لثه ای و کسانی که روان پریش دارند و داروهای روان گردان و آرام بخش مصرف می کنند در این زمینه منع شده اند و نمی توانند از این دستگاه استفاده نمایند.

برای خرید این دستگاه و یا دستگاه های مشابه می توانید با مشاورین شرکت ما در قسمت تماس با ما در این سایت ارتباط برقرار نموده و از مشاوره و راهنمایی های رایگان ما استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا