لیزر

دستگاه لیپوماتیک (lipomatic) چیست؟ | از لیپوماتیک برای چه منظوری استفاده می شود؟ کاربردها

دستگاه لیپوماتیک (lipomatic)

دستگاه لیپوماتیک (lipomatic) چیست؟

دستگاه لیپوماتیک یک دستگاه پیکر تراش و لاغری است که با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. این دستگاه که با استفاده از سیستم ارتعاش و ورود چند لوله با استفاده از سوراخ های ریزی که در بدن ایجاد می شود، با  استفاده از روش مکانیکی و ارتعاش میله ای که وارد بافت چربی بدن می شود.

در ادامه و با کمک گرفتن از میله ای دیگر که امواج فراصوت را به بدن میفرستد و در آن جا تبدیل به گرما می شود باعث می شود چربی های اضافی را شکسته و تبدیل به مایع امولسیون شده و توسط پمپ های مینیاتوری و خاص مکش شده و از بدن تخلیه گردند.

این دستگاه که ابتدا در آلمان اختراع و تولید شد، تحولی نوین در پیکر تراشی و لاغری و حذف چربی های اضافی بدن انجام داد. این دستگاه در ادامه در ۵۰ کشور دیگر جهان به فروش رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

با استفاده از دستگاه لیپوماتیک که از لاغری و حذف چربی های اضافی بدن از طریق غیر تهاجمی و غیر جراحی می تواند در سریع ترین زمان ممکن و در یک جلسه به لاغری موضع ای خوبی رسید.

دستگاه لیپوماتیک

طریقه و روش لیپوماتیک چگونه است؟

برای انجام لیپوماتیک در کلینیک های معتبر زیبایی با استفاده از دستگاه لیپوماتیک از طریق سیستم N.I.L از طریق فناوری اینفراسونیک کمتر از ۲۰ هرتز و از طریق نوتاشنا کانول برای انجام پیکر تراشی مورد استفاده قرار وسیعی قرار می گیرد.

روال کار بدین شکل است که در ابتدا پزشک زیبایی و لاغری با استفاده از برش های ریزی و در حقیقت سوراخ هایی که بر روی بدن و آن قسمت هایی از بدن که دارای چربی اضافی هستند، می زند و با فرستادن لوله های لیپوماتیک به نام کانولا به بدن از طریق ارتعاش و امواج فراصوت باعث حذف چربی های اضافی از بدن می شود..

برای از بین بردن و خرد کردن چربی های اضافی بدن از دو راه فیزیکی و استفاده از امواج با این دستگاه امکان پذیر می باشد.

با استفاده از لوله ی کانولا از یک سو که حالت ارتعاشی دارد و از سوی دیگر با فرستادن امواج فراصوت و ایجاد گرمای کنترل شده و هدفمند، باعث خرد شدن و از بین رفتن چربی های اضافی بدن می شود.

چربی های اضافی که از طریق این سیستم از هم پاشیده شده اند و به صورت مایعی به نام  امولسیون درآمده، و از طریق مکنده های قوی و پمپ های مکنده این دستگاه، مکش می شوند و از بدن خارج می گردند.

جالب است بدانید از این مایع زنده می توان در عین واحد برای تزریق در قسمت های مختلف بدن از جمله لب ها و یا گونه ها برای ترمیم و یا گونه گذاری استفاده خوبی نمود.

دستگاه لیپوماتیک

تفاوت دستگاه لیپوماتیک با دستگاه لیزر چیست؟

تفاوتی که بین دستگاه لیپوماتیک با برخی دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال و یا دستگاه لیز پلاتینیوم پیشرفته  و یا دیگر دستگاه های دیگری که کار لاغری را به صورت حرفه ای انجام می دهند، کمی متفاوت است.

شاید در برخی موارد این دستگاه شباهت هایی با دیگر دستگاه های لیزر لاغری داشته باشد ولی در کل سیستم مکش و آب شدن چربی ها از طریق دستگاه لیپوماتیک متفاوت است.

چه روش های ایمنی و غیر تخریبی در استفاده از دستگاه لیپوماتیک دیده شده است؟

با استفاده از روش لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های موضعی بدن از هیچ گونه ابزار جراحی استفاده نمی شود و جراحی باز در این روش وجود ندارد. این می تواند نقطه عطف و قوت و مثبت در استفاده از این دستگاه و از این روش برای از بین بردن چربی های اضافی بدن باشد.

در این روش تنها با ایجاد چند سوراخ ریزی که بر روی بدن و آن قسمت از بدن که قصد از بین بردن چربی های اضافی را داریم، می زنیم و کار تخریب با استفاده از سیستم ارتعاش و فرستادن امواج فراصوت و ایجاد گرما شروع می شود.

خوبی این دستگاه این است که از طریق سنسورهای کنترلی که بر روی میله های این دستگاه نصب است، چربی های بدن را از عضله تشخیص داده و به محض رسیدن به قسمت هایی از بدن به غیر از چربی این دستگاه سریعاً خاموش شده و از کار می افتد و ضرر و آسیبی به بدن نمی رسد.

دستگاه لیپوماتیک

ویژگی های دستگاه لیپوماتیک چیست؟

۱- دارای سیستم هوشمند ایمنی در تشخیص چربی از دیگر بافت های بدن

۲- لوله کانولا که حالت چرخنده دارد و از طریق فیزیکی، ایجاد ارتعاش و ذوب چربی را بر عهده دارد

۳- پمپ مکش مینیاتوری که کارش مکش مایع امولسیون است.

سیستم هوشمند ایمنی

دستگاه لیپوماتیک از سیستم هوشمند ایمنی استفاده می کند و خیال زیباجویان را راحت کرده است. در این سیستم با استفاده از سنسورهایی که در این دستگاه به کار گرفته شده است به محض تماس با بافت عضله و یا رگ های خونی و یا دیگر قسمت های دیگر بدن به جز چربی ها، به سرعت از کار می افتد و خاموش می شود.

این ویژگی این دستگاه را به دستگاهی هوشمند و قدرتمند تبدیل کرده است که از توانمندی زیادی در زمینه ایمنی برخوردار است.

استفاده از لوله کانولا چرخنده

از دیگر ویژگی های مهم و قابل دفاع از دستگاه لیپوماتیک، استفاده از لوله کانولا چرخنده که کار ویبره و حرکت فیزیکی در لا به لای چربی ها را بر عهده دارد و می تواند لایه های چربی را خرد و بکشند و با کمک از سیستم امواج صوتی این دستگاه که گرما ایجاد می کند، چربی ها را به صورت مایع درآورد.

پمپ مکش مینیاتوری دور زیاد

این دستگاه از پمپ مکش مینیاتوری دور تند بهره می برد و می تواند چربی های شکسته شده و آن هایی که تبدیل به مایع امولسیون شده را از طریق این پمپ به خارج از بدن هدایت کرده و خارج نماید. این پمپ یکی از قسمت های مهم و اساسی دستگاه لیپوماتیک به شمار می رود.

دستگاه لیپوماتیک

مزیت های استفاده از دستگاه لیپوماتیک چیست؟

از مزیت های مهم و اساسی که برای دستگاه لیپوماتیک متصور است، یکی این که از سرعت و دقت در برداشت چربی های موضعی برخوردار است. این یعنی این که فرد بیمار و مراجعه کننده می تواند در یک جلسه و کمتر از یک ساعت کار لیپوماتیک بدن خود را انجام دهد.

در درجه دوم مجهز بودن به سیستم ایمنی هوشمند فعال که دارای سنسورهای تشخیص و تفکیک چربی بدن از دیگر بافت ها است. این سنسورها کمک بزرگی در جلوگیری از عوارض و یا خطرات احتمالی را به صورت صد در صد بر عهده دارند و می تواند جلوگیری خوبی از برخورد با دیگر بافت های بدن داشته باشند و فقط چربی های اضافی را از بدن خارج نمایند.

مزیت سومی که این دستگاه دارد، این است که با استفاده از این دستگاه نیاز به جراحی باز نیست و فقط با استفاده از چند سوراخ ریز می توان با دو تا سه لوله ای که داخل بدن و قسمت هایی که چربی تجمع نموده اند  و با استفاده از سیستم چرخش و ویبره و همچنین ارسال امواج و تبدیل آن به گرما به صورت کاملاً امن و بی ضرر و ایمن نسبت به تخلیه چربی های اضافی بدن اقدام نمود.

دستگاه لیپوماتیک

هزینه استفاده از روش لیپوماتیک برای لاغری و حذف چرب های اضافی چقدر است؟

هزینه استفاده از روش لیپوماتیک برای لاغری و حذف چربی های اضافی تجمع یافته در قسمت های مختلف بدن با توجه به معاینه ای که توسط پزشک مربوطه انجام می دهد، برای هر شخص با توچه به حجم و میزان چربی های بدن وی، متفاوت است.

برای این که از قیمت های به روز در این خصوص باخبر شوید، لازم است با تلفن های مندرج در قسمت تماس با ما در سایت ما تماس بگیرید و از طریق کارشناسان ما مشاوره های رایگان و توضیحات بیشتر را دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا