لیزر

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت | مزیت های استفاده از دستگاه هایفو و نخ لیفت بر یکدیگر

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت ؟این موضوعی است که در این مقاله قصد داریم راجع به آن مطالب علمی و آموزنده ای ارائه دهیم.

در نهایت بتوانیم خصوصیات و ویژگی ها و مزایا و معایب آن را بررسی و تجزیه و تحلیل نماییم.

همانطور که می دانید انسان زیبایی را دوست دارد و دوست دارد همیشه جوان و زیبا بماند با سپری شدن عمر انسان کم کم تغییراتی در ظاهر و پوست اتفاق می افتد و از لحاظ فیزیکی افتادگی و چین و چروک صورت می پذیرد.

همان طوری که گفته شد انسان ها از پیری بیزارند و به دنبال زیبایی و جوانی از دست رفته خود می باشند و دنبال راهی می گردند تا جوانی و زیبایی خود را بازیابند.

با پیشرفت علم و ابداع روش های نوین و جدید، دستگاه ها و وسایلی جدید مثل دستگاه لیزر پلاتینیوم اختراع گردیده است که به کمک آن می توان قسمتی از جوانی از دست رفته را بازیابی کرد.

این مسئله می تواند به صورت موقتی و برای دو سه سال نهایتاً جوابگو باشد و باید طی چند دوره به جوان سازی و استفاده از این دستگاه برای تحریک کلاژن های عضلات و پوست برای ایجاد کشش و بازسازی سلول ها اقدام کرد. در ابتدا اطلاعاتی در خصوص دستگاه هایفو ارائه می گردد.

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت

لیفت صورت با دستگاه هایفو

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت . برای لیفت و کشیدن پوست یا عضله صورت با استفاده از دستگاه هایفو از انرژی التراسوند متمرکز با شدت بالا استفاده می شود.

استفاده از این روش برای سفت و سخت شدن عضلات و در نتیجه بازسازی پوست کمک شایانی می کند. از مهمترین مراکزی که دستگاه هایفو بر روی آن زوم می کند تا بیشترین نتیجه را بگیرد.

لایه ی SMSS پوست است که با ترمیم این لایه بهترین لایه هدفی است که در آن جوان سازی اتفاق می افتد.با استفاده از لیفت صورت با این دستگاه بازدهی متناوبی دارد و به آرامی در طول مدت سه تا شش ماه خود را نشان می دهد.

از عوارض و حساسیت های این دستگاه اگر بخواهیم نام ببریم در ابتدا کسانی که از این دستگاه استفاده می کنند به علت ورمی که دارند فکر می کنند اثر این دستگاه یک روزه تاثیر گذار بوده ولی بعد از دو یا سه روز این ورم می خوابد و کم کم پوست شروع به کلاژن سازی و کشش می شود که جوان سازی پوست رخ می نماید.

استفاده از این دستگاه در ابتدا احتمال دارد کمی درد و حساسیت داشته باشد که دکتر متخصص لیفت با دستگاه لیزر مو هایفو با تجویز کرم های موضعی بی حس کننده می تواند به مقدار زیادی از درد و حساسیت بیمار کم کند.

کشیدگی  و لیفت صورت با نخ لیفت

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت . لیفت با نخ بدین شکل است که با قراردادن چندین نخ مخصوص این کار در لایه های مختلف پوست که کار اصلی آن ها کشیدن این لایه ها است که جوان سازی اتفاق می افتد این نخ ها با توجه به جنس و نوع و عملکردشان به چند بخش و دسته تقسیم می شوند.

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت

۱-نخ سیلوئیت

این نخ از جنس پلی اکلیک اسید ساخته شده است که ساختار و زیربنای این عمل به منزله اسکلت و پایه می ماند که دارای خارهای متفاوت سیلوئیت است که با تحریک رشد کلاژن ها به اثر بخشی و ساخت و ترمیم عضله و پوست کمک بیشتری می نماید.

۲-نخ کره ای PDO

نخ های PDO یا پلی دیاگزانون در زیر پوست جاسازی می گردند این نخ ها دارای خارهای بسیار ریزی هستند که باعث کشیده شده بافت های بدن می شوند.

در این نخ ها از خارهای یک طرفه ، دوطرفه و مارپیچی اسفاده شده اند که برای پوست های متفاوت از آنها کمک گرفته می شود.

نتایج و عوارض استفاده از نخ لیفت

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت . نتایج استفاده از نخ کره ای برخلاف لیفت با دستگاه هایفو زودتر و می توان گفت همان موقع نتایج آن ظاهر می شود و می توان اثرات آن را به وضوح دید و قابل مشاهده است.

این نخ ها به علت این که زود جذب بدن می شوند و اطراف آن عضلات و کلاژن ها ساخته شده و روز به روز وضعیت بهتری نسبت به قبل پیدا می کند.

از عوارض جانبی که با استفاده از نخ برای لیفت انجام می شود می توان به درد موضع ای که بر اثر سوزنی که از آن برای دواندن نخ در زیر پوست استفاده شده ایجاد می شود.

این درد می تواند با استفاده از کرم های موضع ای که دکتر تجویز می کند، می تواند تا حدودی بهبود یابد ولی در گاهی از مواقع تا بیست و چهار ساعت استراحت در منزل پیشنهاد می شود که انجام شود.

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت

 

مقایسه عملکردی لیفت با نخ بهتر است یا با هایفو

دستگاه هایفو کارایی بیشتری دارد یا نخ لیفت . اگر اساس عملکرد هر کدام را بخواهیم بدانیم و مقایسه ای داشته باشیم، عمل با هایفو از امواج ماورای صوت متمرکز با شدت زیاد استفاده می شود.

ولی در لیفت با نخ از نخ هایی که قابلیت جذبی زیستی متناسب با بدن انسان دارند  استفاده و به کار گرفته می شود.

اگر بخواهیم از نظر مزایا هایفو را با نخ لیفت مقایسه کنیم استفاده از هایفو به صورت وسیع و گسترده پوست صورت کشیده و سفت می شود و اثر گذارتر است ولی استفاده از نخ به صورت معین و محدود اثر گذاری بر پوست دارد.

زمان رسیدن به نتیجه در هایفو ممکن است در مدت سه ماه به مورد دلخواه خود برسیم اما در نخ لیفت همان موقع اثر خود را نشان می دهد.

میزان ماندگاری در هر دو صورت به مدت یک سال ماندگاری دارند.اگر از عوارض جانبی هر کدام بخواهیم بدانیم در هایفو کبودی کم و برخی موارد به صورت محدود و خیلی کم دیده شده اما در لیفت با نخ درد و تورم به صورت محدود می باشد.

از موارد پر کاربرد از هایفو برای فرو رفتگی پوست در تمام نقاط بدن استفاده می شود ولی در نخ لیفت در جاهایی که نیاز به کشیدن پوست به صورت موضع ای دارد استفاده می شود.

از موارد منع مورد استفاده در هایفو در افرادی که شدیداً پوستی فرو رفته دارند نمی توان و نباید استفاده کرد و در نخ لیف از کسانی که ترس از تزریق دارند نباید استفاده شود.

در پایان باید اشاره کنیم در مقاله ای که مشاهده فرمودید سعی بر این داشتیم تا مقایسه ای بین دستگاه هایفو و نخ لیفت داشته باشیم تا بتوانیم کمکی در خصوص استفاده از این روش ها به شما عزیزان کرده باشیم.برای اطلاعات بیشتر و آشنایی دقیق تر با کارشناسان از طریق قسمت تماس با ما در سایت ما با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا