لیزر

کدام دیوایس لیزر مو هیچ سوزش و سوختگی ندارد | راه جلوگیری از سوختگی توسط لیزر مو کدامند؟

کدام دیوایس لیزر مو هیچ سوزش و سوختگی ندارد

کدام دیوایس لیزر مو هیچ سوزش و سوختگی ندارد

کدام دیوایس لیزر مو هیچ سوزش و سوختگی ندارد؟ در این مقاله سعی خواهیم کرد تاریخچه و راه و روش های استفاده از لیزر موهای زائد را در اختیار شما قرار دهیم.

پاسخ به سوالات بی شمار شما عزیزان در خصوص لیزر مو و این که عوارض و یا خطرات سوختگی و یا سوزش ناشی از لیزر مو را شرح خواهیم داد.

قبل از پیدایش دستگاه لیزر عموماً برای از بین بردن موهای زائد بدن از وسایل ابتدایی مثل تیغ و سه تیغ و یا وکس استفاده می کردند و بعد از چند روز و یا جند هفته دوباره مجبور به استفاده از این روش ها می شدند.

آسیب به پوست نیز با استفاده از این روش ها نیز زیاد بود استفاده از این روش ها می تواند باعث بریدگی و یا خراش و از بین بردن سطح چربی روی پوست زیاد است و این عوارض می تواند در دراز مدت تاثیر بدی در شکل ظاهری پوست بگذارد.

با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه هایی نظیر لیزر پوست و مو اختراع شد و در این زمینه یک انقلابی رخ داد و با استفاده از دستگاه های لیزر مو گامی بلند در این زمینه برداشته شد.

اغلب استفاده کنندگان در ابتدای ورود این دستگاه ها ابراز نارضایتی در خصوص سوختگی ناشی از استفاده از این دستگاه ها و سوزش هنگام برداشتن مو داشتند.

شرکت های تولید کننده این دستگاه ها با تحقیق و بررسی و به روز رسانی و استفاده از دانش نخبگان خود توانستند این معضل را حل کنند و عوارض ناشی از لیزر مو را از بین ببرند و یا به حداقل برسانند.

کدام دستگاه لیزر مو هیچ سوزش و سوختگی ندارد

علت اصلی سوختگی ناشی از استفاده از دیوایس لیزر مو چیست؟

یکی از مهمترین دلایل سوختگی های ناشی از استفاده از لیزر مو می تواند تکنسین یا اپراتور دستگاه لیزر باشد.

تکنسینی که کار با دستگاه لیزر را نمی داند و آموزش لازم و کافی را در این زمینه ندیه است می تواند گزینه اول این سوختگی ها باشد.

امروزه دستگاه های لیزر موهای زائد به گونه ای طراحی شده اند که احتمال سوختگی و یا تاول و سوزش را به حداقل و گاهاً به صفر رسانده اند.

ولی کسانی که به عنوان اپراتور از این دستگاه ها برای انجام لیزر استفاده می کنند درجه حرارت را نمی توانند تنظیم کنند و یا با توجه به پوست افراد و یا رنگ موهایی که قرار است لیزر شوند از درجه مخصوص همان پوست و یا همان رنگ مو را استفاده نمی کنند.

بعضاً از شدت حرارت بیشتری استفاده می کنند که باعث ایجاد سوختگی و یا قرمزی و تاول می شود.پس باید در انتخاب کلینیک های لیزر مو دقت لازم را داشته باشیم تا از سوختگی های ناشی از لیزر در امان باشیم.

بیشتر کلینیک های معتبر و مجوزدار از تکنسین های با تجربه و آموزش دیده استفاده می کنند و این را حتماً باید مد نظر قرار دهیم که به این گونه کلینیک ها مراجعه کنیم.

معرفی بهترین دیوایس های لیزر مو های زائد بدن برای جلوگیری از سوختگی

یکی دیگر از راه های جلوگیری از سوختگی های ناشی از لیزر موهای بدن، استفاده از دستگاه های معتبر در این زمینه می باشد که در بازار به وفور می توان دستگاه های فیک و غیر استاندارد که از طریق قاچاق وارد کشور شده اند. این دستگاه ها قیمتی ارزان و ناچیز دارند و کیفیت کار آن ها خیلی پایین است را می توان یافت.

بیشترین دلایل سوختگی ها پوست بدن استفاده بعضی از کلینیک های نامعتبر از این دستگاه های غیر استاندارد می باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از دستگاه های لیزر تولید داخل می باشد که دارای نمایندگی فعال است و از نوع بهترین دستگاه های حال حاضر در کشور است که توانسته بیشترین رضایتمندی را داشته باشد.

این دستگاه با استفاده از آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است و توانسته است جایگاه ویژه ای را در بین کلینیک های معتبر کشور داشته باشد.

هر کلینیک باسابقه و خوب حداقل یکی از این دستگاه ها را خریداری کرده و از آن استفاده می نماید.

مزیت استفاده از این دستگاه ها ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله می باشد.

شرکت تولید کننده این دستگاه به علت این که بومی و ار کار آفرینان داخل کشور می باشد، توانسته است با کار آفرینی و ایجاد شغل برای صدها نفر و همچنین داشتن شعب زیاد و دسترس بودن، مزیت بزرگی در این زمینه برای خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باشد.

این شرکت توانسته است با فروش دستگاه لیزر الکس دایود در گسترش این شرکت و ایجاد شعب زیاد در جای جای کشور در دسترس عموم و خریداران یاشد.

معرفی بهترین دستگاه لیزری که سوزش و سوختگی ندارد

اگر بعد از لیزر موهای زائد دچار سوختگی شدیم چه کنیم؟

با دستگاه لیزرهای امروزی بعید به نظر می رسد که دچار سوختگی ناشی از استفاده از این دستگاه شویم. 

اگر این اتفاق روی دهد بی شک می توان گفت تکنسین مربوطه که این کار را برای ما انجام داده با طرز کار با این دستگاه آشنایی نداشته و می تواند حطای اپراتور باشد.

در این هنگام اگر دچار سوختگی شدید، از قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری کنید و از کرم های معتبر ضد آفتاب و نقاب برای جلوگیری از تابش مستقیم و جلوگیری از بدتر شدن وضعیت باید استفاده نمود.

از دیگر موارد می توان استفاده از ژل گیاه آلوئه ورا  در درمان می تواند موثر باشد استفاده از پمادهای ویتامین c و همچنین یخ درمانی و سرد کردن محل سوختگی نیز می تواند التیام بخش باشد.

اگر با دستگاه لیزر مو دچار سوختگی و سوزش شدیم چه کنیم

علت وجود سوزش هنگام استفاده از لیزر موهای زائد چیست؟

از دلایل وجود احساس سوزش در لیزر موهای زائد می توان به ابتدایی بودن تکنولوژی آن دستگاه پی برد. دستگاه های قدیمی به علت این که از تکنولوژی هوای سرد استفاده نمی کنند، بر اثر گرمای حاصل از نفوذ حرارت لیزر که برای رسیدن به عمق زیرین پوست و رسیدن به ریشه مو لازم است می تواند پوست را تحریک کرده و باعث قرمزی و حساسیت پوست گردد. 

این قرمزی کم کم می تواند احساس سوزش در فرد ایجاد کند.اما بعضی از شرکت ها حتی فکر این سوزش ها را هم کرده اند و راه حلی از جمله اضافه کردن تزریق هوای سرد و فریز کردن محل مورد لیزر هنگام لیزر کردن از عوارض آن کاسته و باعث رضایت مندی استفاده کننده می گردد.

در پایان این را ضروری می دانیم که اگر خصوص قیمت دستگاه های لیزر سوالی دارید در قسمت تماس با ما سوالت خود را با ما در میان بگذارید و از قیمت روز این دستگاه ها اطلاع یابید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا